Jury konkursu Stevie Award 2009 uhonorowało złotą statuetką kampanię „Hear The World”, której celem jest podnoszenie świadomości dotyczącej zmysłu słuchu, problemów i skutków społecznych niedosłuchu. Ogólnoświatowa kampania została zainaugurowana jesienią 2006 roku przez firmę Phonak – producenta aparatów słuchowych.
Kampanię wspierają Ambasadorzy ze świata sztuki: Plácido Domingo, Rod Stewart, Annie Lennox, Jude Law, Moby, Joss Stone, Kelly Osbourne, Mick Jagger i wielu innych. Autorem zdjęć jest Bryan Adams.
Oprócz nagrody głównej, Phonak został finalistą w dwóch innych kategroriach: Communications Campaign of the Year in Europe oraz Corporate Social Responsibility Program of the Year in Europe.
International Business Awards to międzynarodowy konkurs, którego celem jest uhonorowanie wyróżniających się inicjatyw z zakresu marketingu, reklamy oraz komunikacji biznesowej. W 2009 roku do programu napłynęło ponad 1700 zgłoszeń z 30 państw z całego świata.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy