Procter&Gamble, Eurocash (m.in. Delikatesy Centrum, sklepy ABC) oraz Piotr i Paweł organizują akcję na rzecz programu Polskie Nadzieje Olimpijskie. Do końca grudnia część dochodu ze sprzedaży produktów P&G w sklepach dwóch wymienionych sieci zostanie przekazana na tę inicjatywę, mającą pomagać w rozwoju młodych sportowych talentów. Zgromadzone fundusze przeznaczone zostaną także na rozwój i rehabilitację dzieci chorych i niepełnosprawnych poprzez sport.
Program „Polskie Nadzieje Olimpijskie” prowadzony jest przez Polską Fundację Olimpijską przy Polskim Komitecie Olimpijskim oraz Fundację Polsat, we współpracy z Procter&Gamble, Telewizją Polsat, PGNiG oraz Grey Group.
W ramach programu wsparcie uzyskują organizacje sportowe, które pomagają najbardziej utalentowanym młodym sportowcom doskonalić ich umiejętności. Dzięki inicjatywie mogą oni trenować w odpowiednio do tego przystosowanych ośrodkach i na nowoczesnym sprzęcie. Nawet największy talent bez dostępu do nowoczesnych systemów szkoleniowych i odpowiedniego zaplecza treningowego nie zapewni młodym sportowcom miejsca na olimpijskim podium. Aby sięgać w przyszłości po medale, młode talenty właśnie dziś potrzebują naszego wsparcia – przekonuje Otylia Jędrzejczak, dwukrotna srebrna medalistka Igrzysk Olimpijskich, mistrzyni świata i Europy, ambasadorka Programu Polskie Nadzieje Olimpijskie. Część grantów w ramach programu zostanie przyznana organizacjom działającym na rzecz dzieci chorych i niepełnosprawnych.
Produkty marek P&G objęte akcją to: produkty dla kobiet Always, Discreet, Naturella i Gillette Venus, pieluszki i chusteczki Pampers, produkty do pielęgnacji włosów Head&Shoulders, Pantene i Wella, produkty do pielęgnacji tkanin i domu Ariel, Bonux, Vizir, Lenor, Fairy, odświeżacze Ambi Pur, produkty dla mężczyzn Gillette i Old Spice, produkty do higieny jamy ustnej Oral-B i Blend-a-med oraz produkty Duracell.
zobacz także
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile
-
01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
„Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska
-
25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka
-
17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
InPost ratuje życie
-
10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

