P&G, Eurocash oraz Piotr i Paweł wspólnie uruchomili akcję „Polskie Nadzieje Olimpijskie”. Do końca grudnia br. kupując wybrane produkty P&G w sklepach grupy Eurocash oraz Piotr i Paweł, konsumenci mogą wesprzeć młodych sportowców, a także rozwój dzieci chorych i niepełnosprawnych poprzez sport. Ambasadorką akcji została mistrzyni olimpijska, świata i Europy, Otylia Jędrzejczak.
„Polskie Nadzieje Olimpijskie” to program prowadzony przez Polską Fundację Olimpijską przy Polskim Komitecie Olimpijskim oraz Fundację Polsat, we współpracy z Procter & Gamble, Telewizją Polsat, PGNiG oraz Grey Group. W ciągu dwóch lat trwania programu przekazano 22 granty na rzecz instytucji zajmujących się organizacją zajęć sportowych dla dzieci i młodzieży w całej Polsce.
Akcją objęte są: produkty dla kobiet Always, Discreet, Naturella i Gillette Venus, pieluszki i chusteczki Pampers, produkty do pielęgnacji włosów Head&Shoulders, Pantene i Wella, produkty do pielęgnacji tkanin i domu Ariel, Bonux, Vizir, Lenor, Fairy, odświeżacze Ambi Pur, produkty dla mężczyzn Gillette i Old Spice, produkty do higieny jamy ustnej Oral-Bi Blend-a-med oraz produkty Duracell.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów