logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  19.01.2009

Pełne buzie z Ramą



Podczas akcji Uśmiech pełną buzią marki Rama, Agnieszka Maciąg (Ambasador akcji), odwiedzi 21 stycznia Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Sokółce. Wizyta jest nagrodą dla pierwszoklasistów, którzy wzięli udział w konkursie plastycznym Ja i mój kolega z Afryki. Spotkanie będzie okazją do rozmowy o niesieniu pomocy dzieciom w Kenii poprzez wspieranie działań United Nations World Food Programme (największa światowa organizacja humanitarna walcząca z problemem głodu dzieci na świecie) oraz o zdrowym odżywaniu.

W trakcie wizyt w szkołach Agnieszka Maciąg poprowadzi debaty związane z tematyką zdrowego odżywiania i niesieniem pomocy dzieciom. W ten sposób nawiąże do zagadnień poruszonych w materiałach edukacyjnych przekazanych dzieciom, nauczycielom i rodzicom, którzy przystąpili do programu edukacyjnego Smak zdrowia. Odwiedzi również szkoły podstawowe w Międzylesiu, Myślenicach, Gdańsku i Kaliszu.

Uczniowie Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Sokółce, podobnie jak ponad 40 tysięcy ich kolegów ze szkół podstawowych w całej Polsce, przystąpili do programu edukacyjnego „Smak zdrowia”. Program promuje zdrowe odżywianie, aktywność fizyczną oraz uwrażliwia dzieci na problemy innych. Jego tegoroczna, trzecia już edycja została wzbogacona o nowe materiały dydaktyczne. Dodatkowo przekazują dzieciom informacje na temat warunków życia ich rówieśników w Afryce oraz o tym, jak dzięki wspieraniu UN WFP można przeciwdziałać problemowi głodu na świecie. Wyrazem zdobytej w ten sposób wiedzy był udział pierwszoklasistów w trwającym przez cały październik konkursie plastycznym „Ja i mój kolega z Afryki”. Uczniowie przedstawili za pomocą dowolnej techniki swoje pomysły na to, jak pomóc dzieciom z ubogich krajów afrykańskich wspieranych przez markę Rama wraz z UN WFP.

Wszystkie prace nadesłane na konkurs zostały wystawione za aukcji internetowej, z której dochód zasili działalność UN WFP.

W ubiegłym roku marka Rama rozpoczęła współpracę ze Światowym Programem Żywieniowym ONZ. W ramach akcji Uśmiech pełną buzią pomaga zbierać środki na dofinansowanie posiłków dla dzieci w szkołach w Kenii oraz dzieli się swoją wiedzą na temat odżywiania.

Opiekę merytoryczną nad projektem sprawuje Rada Promocji Zdrowego Żywienia Człowieka. Program został objęty patronatem Rzecznika Praw Dziecka a partnerami medialnymi są: Dziennik, Onet.pl oraz Polskie Radio Trójka.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 03.05.2022

    Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach


  • 26.04.2022

    Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu


  • 20.04.2022

    Words don’t come easy to me


  • 04.04.2022

    Cena twojego wydruku z bankomatu


  • 04.04.2022

    Effie In Practice – zaproszenie na webinary


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek