Kreacje / printy, Kampanie, Nigeria, Edukacja, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Kultura i sztuka
────── 19.09.2023
Paszport do przyszłości
8 września obchodzimy Międzynarodowy Dzień Alfabetyzacji (International Literacy Day). To święto znacznie ważniejsze, niż się na pierwszy rzut oka wydaje. Szacuje się, że ponad 780 milionów osób na świecie powyżej 25. roku życia nie potrafi ani czytać, ani pisać. Ponad 60 procent z nich stanowią kobiety.
Kampania „Passport to the Future” (Paszport do przyszłości) została zrealizowana przez nigeryjską agencję Omni Options i za pomocą czytelnego skrótu myślowego ukazuje korzyści płynące z edukacji oraz kształcenia się w każdym wieku i na każdym etapie życia. Kampania jest działaniem z zakresu agency self-promo.
Nazwa kampanii:
Passport to the Future
Czas:
2023.9.8
Kraje:
Nigeria
Nadawca:
Omni Option
Media:
digital
Wykonawca:
Omni Options, Lagos, Nigeria
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
02.12.2024
Strzel kasą na zwierzaki
-
27.11.2024
Pocztówki z przeszłości
-
26.11.2024
Natychmiast
-
25.11.2024
Nie bądź dzieckiem!
-
25.11.2024
Twój wybór
-
24.11.2024
Nie daj się trollom!