We wnętrzu zwykłego miejskiego autobusu wzrok przykuwa zawieszona na oparciu jednego z siedzeń granatowa peleryna – klasyczny atrybut bohatera o nadprzyrodzonych mocach. Każdy kto usiądzie na tym siedzeniu wygląda jak bohater: „Are you an environmental Hero? apply at earthday.ca/hometown." ("Czy jesteś środowiskowym bohaterem? Zgłoś się na earthday.ca/hometown").
Kampanię ambientową Earth Day Canada zorganizowano z okazji Dnia Ziemi. Jej adresatami są lokalni bohaterowie – działacze dbający o otoczenie w swojej najbliższej okolicy: mieście, miasteczku czy wsi. Konkretne aktywności można było zgłaszać do konkursu na najciekawszą inicjatywę, w trzech kategoriach: indywidualnie, grupowo oraz jako „ drobny biznes”. Główną nagrodą jest 10.000 dolarów.
Twórcy kampanii wpisali się w działania proekologiczne, używając do malowania peleryn łatwo zmywalnych i przyjaznych środowisku farb.
M. Idziak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem