We wnętrzu zwykłego miejskiego autobusu wzrok przykuwa zawieszona na oparciu jednego z siedzeń granatowa peleryna – klasyczny atrybut bohatera o nadprzyrodzonych mocach. Każdy kto usiądzie na tym siedzeniu wygląda jak bohater: „Are you an environmental Hero? apply at earthday.ca/hometown." ("Czy jesteś środowiskowym bohaterem? Zgłoś się na earthday.ca/hometown").
Kampanię ambientową Earth Day Canada zorganizowano z okazji Dnia Ziemi. Jej adresatami są lokalni bohaterowie – działacze dbający o otoczenie w swojej najbliższej okolicy: mieście, miasteczku czy wsi. Konkretne aktywności można było zgłaszać do konkursu na najciekawszą inicjatywę, w trzech kategoriach: indywidualnie, grupowo oraz jako „ drobny biznes”. Główną nagrodą jest 10.000 dolarów.
Twórcy kampanii wpisali się w działania proekologiczne, używając do malowania peleryn łatwo zmywalnych i przyjaznych środowisku farb.
M. Idziak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
23.03.2025
Operacja Czysta Rzeka
-
17.03.2025
Urodziny
-
17.03.2025
I była też broń…
-
17.02.2025
1,5 tysiąca dzieci czeka na dom
-
11.02.2025
365 dni
-
08.02.2025
Gest solidarności