logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Parkowanie przy krasnalu, plażowiczce i Eberhardzie Mocku
12.05.2011
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Parkowanie przy krasnalu, plażowiczce i Eberhardzie Mocku



Głosowania w akcji „Zaparkuj klimatycznie!” fundacji serwisu Allegro.pl All For Planet dobiegły końca. W Rzeszowie, Krakowie, Wrocławiu, Bytomiu i Sopocie mieszkańcy zdecydowali, gdzie zamontuje klimatyczne stojaki rowerowe. Wybrano również najlepsze modele stojaków rowerowych, które równocześnie symbolizują każde z miast biorących udział w akcji. Obwarzanek, Miś, Opera Śląska, Ratusz, Piłki to tylko niektóre ze zwycięskich projektów. Do stojaków będzie można przypiąć rower już w czerwcu.

W plebiscytach akcji oddano prawie 70 tysięcy głosów. Na modele stojaków rowerowych oddano około 19 tysięcy głosów, na lokalizacje ponad  51 tysięcy. W Sopocie dyskusja toczyła się przede wszystkim w związku z projektami stojaków rowerowych, natomiast w Krakowie największa rywalizacja dotyczyła ich lokalizacji.

– Chcieliśmy obudzić z letargu zimowego wszystkich, nie tylko rowerzystów. Głosowanie na projekty i lokalizacje dla stojaków rowerowych niewątpliwie się do tego przyczyniło. Zależało nam na tym, żeby była to okazja do debaty publicznej o zrównoważonym rozwoju, o przestrzeni miejskiej, o tym, jak design może zmieniać sposób myślenia o ekologii w mieście – mówi Krystyna Skommer, Fundacja All For Planet. – Zainteresowanie i emocje wokół projektów i lokalizacji potwierdzają niewątpliwie, że nasz cel został osiągnięty.  Do dyskusji włączyli się nie tylko rowerzyści oraz mieszkańcy miast, w których w tym roku postawimy kilkaset stojaków. Dziękujemy wszystkim za wszystkie głosy.

Aż 84% wszystkich oddanych głosów to głosy mieszkańców Krakowa. W Sopocie bezkonkurencyjny okazał się projekt stojaka – Plażowiczka, który zdobył 53 % wszystkich głosów. We Wrocławiu rowerzyści przypną rower do Krasnala, Misia i Eberharda Mocka.

Wyniki wszystkich głosowań dostępne są na stronie akcji.

Kolejny etap akcji „Zaparkuj klimatycznie !” to prace terenowe. Stojaki rowerowe zostaną wykonane i zamontowane. W każdej lokalizacji liczba stojaków będzie zależna od warunków technicznych. W niektórych punktach będzie to kilka stojaków, w innych nawet kilkanaście. W czerwcu Fundacja All For Planet wraz z partnerami akcji uroczyście przekaże stojaki rowerzystom.

Partnerami akcji „Zaparkuj klimatycznie !” są serwis Allegro oraz Urzędy Miast biorących udział w akcji. Patronem medialnym jest Gazeta Wyborcza. „Zaparkuj klimatycznie !” jest również częścią prowadzonej przez Gazetę kampanii „Polska na rowery”.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek