Konkurs Kampania Społeczna Roku - nominacje w kategorii „Świat”
Paranoja homofoba
W spocie Kampanii Przeciw Homofobii bohaterem jest homofob, odgrywany przez Wojciecha Zielińskiego, którego dopada obsesja – wszędzie dopatruje się homoseksualnych skłonności i „niebezpieczeństw”. Jego własne przekonania i wyobrażenia rujnują mu życie. Wybraliśmy formę trailera do filmu sensacyjnego o człowieku żyjącym w zagrożeniu i napięciu, które doprowadza go do katastrofy – tłumaczą twórcy kampanii. W odróżnieniu jednak od typowego kina akcji w naszym trailerze jedynym prześladowcą bohatera jest on sam, jego homofobiczna obsesja. Nikt na niego nie dybie, nikt nie chce go skrzywdzić. Para gejów-biznesmenów, która uruchamia spiralę homofobicznej paranoi to sympatyczni kolesie, którzy chcą po prostu zrobić z nim dobry interes. Po spotkaniu z biznesmenami nasz bohater zaczyna doszukiwać się oznak homo- i transseksualności wszędzie wokół siebie.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
25.04.2025
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy
-
23.04.2025
Nie bądź internetowym trollem
-
20.04.2025
Dove walczy z presją idealnego wizerunku
-
20.04.2025
Jeż, żaba i trzmiel ratują planetę
-
14.04.2025
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów
-
13.04.2025
Czy możliwy jest świat bez strachu? Kampania Feminoteki