logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Prawa człowieka
   ──────  17.01.2014

Panteon wspaniałych, a wśród nich Putin i Kim

Your browser does not support the video tag.


Władimir Putin przytula szczeniaka, Baszar al–Assad zdmuchuje wraz z dziećmi świeczki z tortu urodzinowego potomka, Kim Dzong Un bawi się w wesołym miasteczku a Silvio Berlusconi relaksuje się podczas wystawnej kolacji; rozczulających obrazów dopełnia spokojna melodia kołysanki dla dzieci. Takie sceny mogą uśpić czujność opinii publicznej, jednak to między innymi dzięki Reporterom bez Granic nie są one jedynym przekazem dotyczącym tych przywódców obecnym w mediach.

Kampania, której nadawcą jest międzynarodowa organizacja Reporterzy bez Granic wykorzystuje także wizerunki innych znanych postaci, takich jak np. Viktor Orban, Recap Tayyip Erdogan, Ilham Alijew, czy Xi Jinping i Robert Mugabe, a więc czołowych polityków i zwierzchników państw, w których łamane są prawa wolności i prasy. Akcja "Great People" ("Wspaniali ludzie") stworzona z pomocą agencji BETC w ironiczny sposób przedstawia propagandowe treści, które odwołują się do, jak nazywa ich sam nadawca, głównych wrogów wolności prasy. Choć komunikat płynący ze spotu reklamowego – „without independent journalists, this would be the news” ("bez niezależnych dziennikarzy, to pojawiłoby się w wiadomościach")- przedstawiany jest niejako z przymrużeniem oka, nadal podkreśla ważne przesłanie i oddaje sens i cel działania organizacji. 

Jak donosi raport stworzony i wydany przez Reporterów bez Granic 13 grudnia ubiegłego roku, wolność prasy jest wciąż poważnie zagrożona w wielu miejscach naszego globu, czego przykładem jest cenzura, zabijani dziennikarze, czy więzieni blogerzy. Stąd też konieczność uświadamiania opinii publicznej o roli i wadze pracy dziennikarskiej, a także działalności samej organizacji, która zajmuje się propagowaniem i monitorowaniem prawa wolności prasy na całym świecie. Spot promujący kampanię od 21 grudnia wyświetlany jest w internecie, ale także w największych kanałach francuskiej telewizji.

Ewa Zasada


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Great People
Czas:
2013.12.21 - 2014.1.21
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Prawa człowieka
Nadawca:
Reporters Without Borders
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
BETC
Adresaci:
Odbiorcy mediów
Hasło kampani:
Without independent journalists, this would be the news (Bez niezależnych dziennikarzy, to pojawiłoby się w wiadomościach)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 29.07.2022

    AMS odlicza czas do Godziny „W” – nie tylko w Warszawie


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 22.07.2022

    Ponad 85 proc. potrzebnej sumy w zbiórce na Bayraktara dla Ukrainy!


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


  • 19.07.2022

    Nie jesteśmy twoim śmietnikiem


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek