logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Opinie
   ──────  13.10.2009

Pan Tomasz nie zatrzymał się



Tomasz Stockinger, znany aktor, grający od lat postać doktora Lubicza w tasiemcowym serialu „Klan”, w ubiegły czwartek w miejscowości w Żabieńsk, koło Piaseczna, spowodował kolizję – wjechał w forda ka, który następnie zderzył się z seatem toledo. Pasażerka forda doznała obrażeń i została przewieziona do szpitala. Aktor natomiast aktor odjechał z miejsca zdarzenia, a policja zdołała zatrzymać go dopiero w Górze Kalwarii. Badanie alkomatem wykazało, że był pijany – w organizmie miał 2,3 promila alkoholu. Prawo jazdy Stockingera zostało zatrzymane, a warto wspomnieć, że każdemu kierującemu w stanie nietrzeźwości grozi kara do dwóch lat pozbawienia wolności według artykułu 178 § 1 Kodeksu Karnego.

Wydarzenie to wzbudziło nasze zainteresowanie, jako że aktor jest (był?) twarzą kampanii „Zatrzymaj się i żyj” organizowanej przez PKP. Przewidujemy, że z powodu opisanej sytuacji zainteresowanie kampanią wzrośnie, zaufanie do aktora spadnie, a w rozważaniach pojawi się pytanie, czy ambasadorem kampanii jest się tylko na czas jej emisji, czy na zawsze i wtedy w obszarze tematyki kampanii, w której brało się udział, należy być ogromnie ostrożnym. Albo wybierać wyłącznie takie przesłania, co do których ma się maksymalne przekonanie. Jednak racjonalnie rzecz ujmując – kampanię promuje się tyle, ile przewiduje kontrakt. Przy czym w przypadku przekazów społecznych mowa jest nie tylko o występowaniu w produkcjach reklamowych, ale przede wszystkim – o faktycznym zachowaniu poza nimi.

Jedna z firm produkujących alkohol ma wewnętrzny kodeks, który mówi o tym, że każdy pracownik, który zostaje złapany na prowadzeniu samochodu pod wpływem alkoholu zostaje zwolniony. Takie zasady wynikają z firmowego – słusznego – przekonania, że to ludzie tworzą markę, a nieodpowiedzialne zachowanie pracowników negatywnie wpływa na wizerunek marki.
Redakcja kampaniespoleczne.pl


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 06.04.2022

    Używane auto elektryczne — czy to dobry pomysł?


  • 25.02.2022

    Jak rozmawiać z dziećmi o wojnie? – tłumaczy Agnieszka Aksamit-Oknińska


  • 18.02.2022

    Osiem pytań o wolontariat pracowniczy


  • 12.01.2022

    Nie ma zdrowej diety dziecka bez zdrowej diety rodzica


  • 31.12.2021

    Najważniejsze narzędzia do ograniczenia skutków pandemii wszyscy mamy pod ręką


  • 17.12.2021

    Mała zmiana na talerzu to duża zmiana dla planety


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek