Procter&Gamble przekaże część zysków ze sprzedaży wybranych produktów Pampers na szczepionki przeciwko tężcowi noworodkowemu.
Od 9 lat Pampers i UNICEF prowadzą wspólne działania przeciwko tężcowi noworodkowemu. Chorobę udało się już wyeliminować w 14 krajach: Burkinie Faso, Kamerunie, Wybrzeżu Kości Słoniowej, Gabonie, Ghanie, Gwinei Bissau, Laosie, Liberii, Birmie, Senegalu, Sierra Leone, Tanzanii, Timorze Wschodnim i Ugandzie. Jednak co roku wskutek zakażenia umiera 58 000 dzieci – wyjaśnia dr Rownak Khan z UNICEF.
Żeby wyeliminować chorobę całkowicie, UNICEF podejmuje działania takie jak: współpraca z rządami i lekarzami oraz osobami pracującymi w terenie prowadzącymi programy szczepień i działania edukacyjne, wskazujące na przyczyny zachorowań i wyjaśniające sposoby zapobiegania chorobie.
W listopadzie 2014 roku oraz w styczniu i kwietniu 2015 roku, za każdą paczkę pieluszek lub chusteczek Pampers kupiona w tym czasie w sieci sklepów Carrefour P&G ufunduje jedną szczepionkę chroniącą przed tężcem noworodkowym.
Akcję wspierają także inne marki z portfolio P&G: Fairy, Ariel, Vizir, Lenor, Pantene, Head&Shoulders, Blend-a-med, Oral-B, Ambi-Pur, Always, Naturella oraz Gillette. Kupowanie produktów tych marek w sklepach sieci Carrefour podczas trwania kampanii przyczyni się do ufundowania dodatkowych szczepionek. Organizatorzy liczą, że będzie ich łącznie 500 tys.
zobacz także
-
20.06.2025Wydarzenia
AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca
-
16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja
-
09.02.2025Wydarzenia
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025Akcje
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024Wydarzenia
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024Wydarzenia
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku