Procter&Gamble przekaże część zysków ze sprzedaży wybranych produktów Pampers na szczepionki przeciwko tężcowi noworodkowemu.
Od 9 lat Pampers i UNICEF prowadzą wspólne działania przeciwko tężcowi noworodkowemu. Chorobę udało się już wyeliminować w 14 krajach: Burkinie Faso, Kamerunie, Wybrzeżu Kości Słoniowej, Gabonie, Ghanie, Gwinei Bissau, Laosie, Liberii, Birmie, Senegalu, Sierra Leone, Tanzanii, Timorze Wschodnim i Ugandzie. Jednak co roku wskutek zakażenia umiera 58 000 dzieci – wyjaśnia dr Rownak Khan z UNICEF.
Żeby wyeliminować chorobę całkowicie, UNICEF podejmuje działania takie jak: współpraca z rządami i lekarzami oraz osobami pracującymi w terenie prowadzącymi programy szczepień i działania edukacyjne, wskazujące na przyczyny zachorowań i wyjaśniające sposoby zapobiegania chorobie.
W listopadzie 2014 roku oraz w styczniu i kwietniu 2015 roku, za każdą paczkę pieluszek lub chusteczek Pampers kupiona w tym czasie w sieci sklepów Carrefour P&G ufunduje jedną szczepionkę chroniącą przed tężcem noworodkowym.
Akcję wspierają także inne marki z portfolio P&G: Fairy, Ariel, Vizir, Lenor, Pantene, Head&Shoulders, Blend-a-med, Oral-B, Ambi-Pur, Always, Naturella oraz Gillette. Kupowanie produktów tych marek w sklepach sieci Carrefour podczas trwania kampanii przyczyni się do ufundowania dodatkowych szczepionek. Organizatorzy liczą, że będzie ich łącznie 500 tys.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo