logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  29.10.2015

Pampers i UNICEF ratują noworodki



Marka Pampers od 10 lat współpracuje z organizacją UNICEF, pomagając w działaniach na rzecz wyeliminowania tężca noworodkowego na całym świecie. Choroba nie występuje już w 17 krajach. 

Tężec noworodkowy (tężec u matek i noworodków, ang. MNT) dotyka rodziny w najbardziej potrzebujących pomocy rejonach świata – w miejscach, gdzie dzieci rodzą się w niehigienicznych warunkach, czyli np. tam, gdzie przecina się pępowinę niewysterylizowanymi narzędziami. Zarażonego chorobą dziecka prawie nigdy nie udaje się uratować. Tężec odbiera życie 49 tysiącom noworodków rocznie. 

Firma szacuje, że dzięki akcji „1 paczka = jedna ratująca życie szczepionka” – w ramach której Procter&Gamble, producent pieluszek Pampers, wspiera UNICEF, przekazując środki na zakup szczepionek przeciwko tężcowi noworodkowemu – ocalono życie 500 tysięcy noworodków.

W tym roku do listy państw, w których wyeliminowano tężec noworodkowy dzięki akcjom szczepień przyszłych mam i noworodków prowadzonych przez UNICEF z funduszy Pampers dołączyły Madagaskar, Mauretania i Kambodża. Ciągle jednak w 21 krajach choroba jest zagrożeniem. W działania w 20 z nich zaangażowana jest marka Pampers. Do akcji w tym roku przyłączył się Olivier Janiak – znany prezenter telewizyjny i ojciec trzech synów – który pojechał do Angoli, żeby zobaczyć na własne oczy rezultaty działań w ramach inicjatywy.

Akcja trwa w tym roku od 1 października do 31 grudnia. Można ją wesprzeć na 3 sposoby:

  • 1 paczka = 1 ratująca życie szczepionka: za zakup każdej paczki pieluszek Pampers oznaczonej logotypem akcji, Procter & Gamble przekaże UNICEF równowartość jednej szczepionki przeciwtężcowej; Dodatkowo akcję można wesprzeć, kupując w sklepach sieci Carrefour nie tylko pieluszki, ale również produkty innych marek P&G.
  • 1 udostępnienie/obejrzenie = 1 ratująca życie szczepionka: za każde obejrzenie filmu dotyczącego kampanii opublikowanego na fanpage marki Pampers oraz za każde udostępnienie go na tablicy fana na Facebooku, Procter & Gamble przekaże UNICEFrównowartość jednej szczepionki przeciwtężcowej;
  • 1 zdjęcie/film = 1 ratująca życie szczepionka: za każde zdjęcie lub film opublikowane na Facebooku i podpisane hasztagiem #zyczeniePampersUnicef Procter & Gamble przekaże UNICEF równowartość jednej szczepionki przeciwtężcowej.

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 22.05.2023

    Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023


  • 21.04.2023

    Jak nie zmarnować szansy na Effie


  • 17.04.2023

    Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2022. Dobre praktyki” opublikowany


  • 06.04.2023

    Mastercard przyspiesza wprowadzenie do obiegu ekologicznych kart płatniczych


  • 05.04.2023

    Nowa butelka Nałęczowianka w 100% z plastiku z recyklingu


  • 27.03.2023

    Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek