logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Pamięć o obozach
08.05.2015
Tematy: Wydarzenia

Pamięć o obozach



W maju obchodzona jest 70. rocznica zakończenia II wojny światowej. Galeria Rusz przygotowała z tej okazji kolejny billboard. Jak piszą autorzy: Tych, którzy doświadczyli wojennego piekła na własnej skórze pozostało już niewielu. Powinniśmy jednak postarać się, by pamięć o tych tragicznych wydarzeniach nie została zapomniana (…). Niestety, historia lubi się powtarzać i jeśli nie będziemy z niej wyciągać wniosków, to może się okazać, że również my, podobnie jak nasi przodkowie, nagle zamiast na obozy letnie czy zimowe wyjedziemy do obozów koncentracyjnych.

Nowa praca Galerii Rusz pt. „Obozy” została umieszczona w Warszawie w następujących lokalizacjach: Al.Prymasa Tysiąclecia/do Górczewskiej/Stadion OLIMPIA, Czerniakowska/Łazienkowska 3, Powstańców Śląskich/Urząd Dzielnicy Bemowo, Puławska 419/Sójki/REAL i Rzymowskiego 17.

„Galeria Rusz” to autorski projekt artystycznego duetu w składzie Joanna Górska (artysta) i Rafał Góralski (artysta i socjolog). Artyści specjalizują się przede wszystkim w tworzeniu sztuki publicznej – tworzą bilbordy, plakaty, instalacje, murale, animacje, performance i akcje. Projekt jest realizowany od 1999 roku w Toruniu i jest to najdłużej działający projekt tego typu na świecie, gdzie w stałej lokalizacji prezentowane są prace artystyczne. Od września 2013 roku działa również warszawski oddział Galerii Rusz. Artyści prezentują swoje prace na 5 nośnikach bilbordowych, w różnych lokalizacjach stolicy. Ekspozycja jest zmieniana na początku każdego miesiąca. 








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek