logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Pajacyk apeluje do restauratorów
27.10.2009
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Pajacyk apeluje do restauratorów



Polska Akcja Humanitarna prowadzi od 1998 roku Program Pajacyk mający na celu pozyskiwanie funduszy na posiłki dla niedożywionych dzieci. Dzięki hojności darczyńców organizacja zakupiła już ponad 5 milionów obiadów dla głodnych dzieci.

Corocznym podsumowaniem programu jest Świąteczny Stół Pajacyka – jednodniowa akcja, podczas której właściciele restauracji, pubów i kawiarni przekazują umowne 10% obrotu na rzecz niedożywionych dzieci. W tym roku akcja odbędzie się w niedzielę 6 grudnia w lokalach na terenie całej Polski.

PAH zwraca się do więc z prośbą do właścicieli restauracji i barów o wsparcie akcji. Każdy lokal, który przyłączy się do akcji, zostanie oznaczony charakterystycznym plakatem z Pajacykiem, dzięki czemu klienci chcący wesprzeć w tym dniu akcję rozpoznają zaangażowane lokale. Nazwy i adresy lokali zostaną też umieszczone na stronach internetowych www.pajacyk.pl i www.pah.org.pl. O akcji informować będą także media regionalne i ogólnopolskie.

W zamian za jednorazowe przekazanie części utargu wypracowanego w dniu 6 grudnia lokale tytuł „Przyjaciel Pajacyka”.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek