Tężec noworodkowy jest chorobą prawie zapomnianą w Europie. W Afrycie co roku powoduje śmierć 59.000 noworodków. Szacuje się, że co 9 minut umiera z jego powodu jedno dziecko.
UNICEF we współpracy z marką Pampers prowadzi akcję „1 paczka = 1 ratująca życie szczepionka”, której celem jest ochrona życia dzieci – z pomocą szczepień – w najbardziej zagrożonych tężcem regionach świata oraz pomoc w całkowitym wyeliminowaniu zagrożenia tą chorobą do 2015 roku.
Dzięki współpracy Pampers i UNICEF na świecie do tej pory udało się uchronić przed tężcem już 100 milionów kobiet i ich dzieci. Na pomoc oczekuje 170 milionów matek i ich potomstwa w najbiedniejszych regionach świata.
Trzecia edycja akcji marki Pampers oraz organizacji UNICEF potrwa od początku stycznia do końca marca 2011 roku. Do przedsięwzięcia może przyłączyć się każdy – kupując dowolny produkt Pampers z logo UNICEF. Za każdą zakupioną paczkę pieluch lub chusteczek producenta z logo UNICEF marka przekaże organizacji równowartość jednej szczepionki przeciwtężcowej.
Polską edycję akcji po raz drugi wspiera aktorka i mama 5 dzieci, Małgorzata Ostrowska-Królikowska.
Akcję można wesprzeć również klikając na Facebooku ikonkę „lubię to” na profilu firmy: http://www.facebook.com/PampersPolska. Jedno kliknięcie to jedna szczepionka.
M. Czerepak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy