Tężec noworodkowy jest chorobą prawie zapomnianą w Europie. W Afrycie co roku powoduje śmierć 59.000 noworodków. Szacuje się, że co 9 minut umiera z jego powodu jedno dziecko.
UNICEF we współpracy z marką Pampers prowadzi akcję „1 paczka = 1 ratująca życie szczepionka”, której celem jest ochrona życia dzieci – z pomocą szczepień – w najbardziej zagrożonych tężcem regionach świata oraz pomoc w całkowitym wyeliminowaniu zagrożenia tą chorobą do 2015 roku.
Dzięki współpracy Pampers i UNICEF na świecie do tej pory udało się uchronić przed tężcem już 100 milionów kobiet i ich dzieci. Na pomoc oczekuje 170 milionów matek i ich potomstwa w najbiedniejszych regionach świata.
Trzecia edycja akcji marki Pampers oraz organizacji UNICEF potrwa od początku stycznia do końca marca 2011 roku. Do przedsięwzięcia może przyłączyć się każdy – kupując dowolny produkt Pampers z logo UNICEF. Za każdą zakupioną paczkę pieluch lub chusteczek producenta z logo UNICEF marka przekaże organizacji równowartość jednej szczepionki przeciwtężcowej.
Polską edycję akcji po raz drugi wspiera aktorka i mama 5 dzieci, Małgorzata Ostrowska-Królikowska.
Akcję można wesprzeć również klikając na Facebooku ikonkę „lubię to” na profilu firmy: http://www.facebook.com/PampersPolska. Jedno kliknięcie to jedna szczepionka.
M. Czerepak
zobacz także
-
20.06.2025Wydarzenia
AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca
-
16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja
-
09.02.2025Wydarzenia
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025Akcje
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024Wydarzenia
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024Wydarzenia
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku