logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Paczka pieluch lub kliknięcie uratuje życie
18.01.2011
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Paczka pieluch lub kliknięcie uratuje życie



Tężec noworodkowy jest chorobą prawie zapomnianą w Europie. W Afrycie co roku powoduje śmierć 59.000 noworodków. Szacuje się, że co 9 minut umiera z jego powodu jedno dziecko.

UNICEF we współpracy z marką Pampers prowadzi akcję „1 paczka = 1 ratująca życie szczepionka”, której celem jest ochrona życia dzieci – z pomocą szczepień – w najbardziej zagrożonych tężcem regionach świata oraz pomoc w całkowitym wyeliminowaniu zagrożenia tą chorobą do 2015 roku.

Dzięki współpracy Pampers i UNICEF na świecie do tej pory udało się uchronić przed tężcem już 100 milionów kobiet i ich dzieci. Na pomoc oczekuje 170 milionów matek i ich potomstwa w najbiedniejszych regionach świata.

Trzecia edycja akcji marki Pampers oraz organizacji UNICEF potrwa od początku stycznia do końca marca 2011 roku. Do przedsięwzięcia może przyłączyć się każdy – kupując dowolny produkt Pampers z logo UNICEF. Za każdą zakupioną paczkę pieluch lub chusteczek producenta z logo UNICEF marka przekaże organizacji równowartość jednej szczepionki przeciwtężcowej.

Polską edycję akcji po raz drugi wspiera aktorka i mama 5 dzieci, Małgorzata Ostrowska-Królikowska.

Akcję można wesprzeć również klikając na Facebooku ikonkę „lubię to” na profilu firmy: http://www.facebook.com/PampersPolska. Jedno kliknięcie to jedna szczepionka.
M. Czerepak








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek