Po raz drugi Jerzy Dudek został twarzą kampanii Szlachetna Paczka. Kampania przebiegająca pod hasłem "Tysiące rodzin przegrywa. Pomóż im zwyciężyć w drugiej połowie życia" zachęca wszystkich do przygotowywania paczek świątecznych dla rodzin najbardziej potrzebujących.
Na stronie internetowej www.szlachetnapaczka.pl uruchomiona została baza rodzin czekających na pomoc. Przez trzy tygodnie każdy może wybrać jedną z nich i specjalnie dla jej członków przygotować paczkę na Boże Narodzenie. Można ją zrobić wspólnie z rodziną, przyjaciółmi, znajomymi z pracy.
Hasło XI edycji „Do przerwy 0:3” nawiązuje do słynnego finałowego meczu Ligi Mistrzów między AC Milan i FC Liverpool. Drużyna Liverpoolu, w której na bramce stał Jerzy Dudek, przegrywała do przerwy 0:3. Zawodnikom udało się jednak przełamać złą passę i zwyciężyć z drugiej połowie. Mecz przeszedł do historii jako jedna z najefektowniejszych wygranych i symbol przezwyciężenia pozornie beznadziejnej sytuacji.
– W SZLACHETNEJ PACZCE rozpoczął się właśnie mecz o lepsze jutro najbardziej potrzebujących rodzin. Mamy wspaniałą drużynę wolontariuszy, którzy odważyli się wejść w świat biedy i zdecydowali grać po stronie najuboższych. By jednak – tak jak drużyna Liverpoolu – odmienić, wydawało się już przesądzony wyniki, potrzebujemy ludzi dobrego serca, którzy pomogą tym żyjącym na skraju ubóstwa uwierzyć, że jest jeszcze szansa na lepsze życie. Ruszył etap poszukiwań darczyńców, którzy w finałowy weekend 10-11 grudnia przygotują świąteczną paczkę najbardziej potrzebującym – podkreśla Marlena Mazur, Koordynator Wojewódzki projektu SZLACHETNA PACZKA na Mazowszu.
Spot reklamowy wyreżyserował Kristoffer Russ. Zeszłoroczna kampania Szlachetnej Paczki pt. "REAL’na POMOC" została uznana za Kampanię Społeczną 2010 roku w kategorii "Inicjatywy Obywatelskie"
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.04.2025
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy
-
23.04.2025
Nie bądź internetowym trollem
-
23.04.2025
Jak czytają Polacy?
-
20.04.2025
Dove walczy z presją idealnego wizerunku
-
20.04.2025
Jeż, żaba i trzmiel ratują planetę
-
18.04.2025
„Klara buduje” — Erbud walczy ze stereotypami w budownictwie