Najlepiej jeśli kroplówkę trzyma w dziobie błękitna papuga, bo w otoczeniu fantastycznych stworów łatwiej być bohaterem i walczyć o życie.
Kampania Ronald McDonald House Charities ruszyła w połowie grudnia 2011 roku w Tajlandii. Reklamy przedstawiają dzieci w fantastycznym, wypełnionym bajkowymi postaciami i zabawkami świecie. Chłopca otaczają supermani, roboty, żołnierze, pojazdy bojowe i dinozaury. Dziewczynka siedzi na grzbiecie jednorożca, w dłoni trzyma miecz. Oboje przybrali pozy bohaterów, wydają się być silni i nieustraszeni. Jest oczywiste, że wygrają każdą walkę, także walkę o życie. Kiedy uważniej przyjrzeć się kreacjom widać, że dzieci ubrane są w szpitalne piżamy, a kaskader i błękitna papuga podtrzymują ich kropówki.
Kampania skierowana jest do darczyńców Ronald McDonald House Charities i wszystkich ludzi dobrej woli. Organizacja prowadzi działalność na rzecz poprawy warunków leczenia małych pacjentów i wspierania ich rodzin. Promuje i finansuje programy zdrowotne dla dzieci w 53 krajach na całym świecie.
Magdalena Dembińska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów