Oximo, producent wycieraczek, dołączył do kampanii społecznej „Radomskie – regionem kultury na drodze”. Tegoroczna akcja jest organizowana pod hasłem „Jestem uprzejmym kierowcą”.
Kampania powstała z inicjatywy portalu Radommoto.pl i jest współorganizowana przez Radomski Samorząd Obywatelski oraz Wydział Ruchu Drogowego Komendy Policji w Radomiu. Celem projektu jest promocja kulturalnego stylu jazdy, co w ramach kampanii ma się spotykać z wyróżnieniami w postaci nagród – wycieraczek.
W komunikacie organizatora można przeczytać: Może nie wszyscy zdają sobie sprawę, ale zachowania kulturalne towarzyszą nam w każdej sytuacji, nawet jeśli jesteśmy sami w danym momencie na drodze. Przykład, proszę bardzo. Chociażby parking lub zatoka parkingowa. Już nie mówimy o nieuprawnionym zajmowaniu miejsc przeznaczonych dla niepełnosprawnych, tzw. kopert, ale takie ustawienie pojazdu, żeby zająć tylko jedno miejsce. Jeżeli są wyznaczone linie, to parkujmy między nimi. Jeśli nie, to blisko krawężnika wyznaczającego parking lub blisko auta, które już zostało zaparkowane. Nie ustawiajmy samochodu odsuwając się o 1 metr lub półtora. Wtedy zabieramy miejsca dla innych. (…) Przykłady można mnożyć. Postaramy się to robić w ramach akcji.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
16.02.2023
LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan
-
07.02.2023
#NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania
-
03.02.2023
Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste
-
31.01.2023
Przystanek Zieleń na Mokotowie i Wilanowie
-
09.01.2023
Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska
-
05.12.2022
4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów