Na Facebooku ruszyła kampania charytatywna mająca na celu pomoc dziewczynce chorej na wrodzoną łamliwość kości. Internauci i celebryci wspólnie tworzą „Bajkę dla Nadii”. Akcję zainicjowała i koordynuje agencja kreatywna OX Media.
W tworzenie i czytanie bajek zaangażował się m.in. Łukasz Jakóbiak, twórca internetowego talk-show 20m2. Organizatorzy planują dotarcie w ten sposób do darczyńców, którzy mogą dofinansować rehabilitację dziecka. Celem kampanii jest zebranie 20 tys. złotych (zachęcenie 1000 osób do przekazania 20 złotych). Bajka zostanie wydana w wersji PDF i wysłana do Nadii.
Do akcji przyłączyły się także firmy oraz celebryci, m.in.: modelka i businesswoman Ilona Felicjańska oraz piosenkarka Iwona Węgrowska.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy