logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  03.07.2008

Otoczeni zielenią



Otaczaj się zielenią to hasło 2. edycji ekologicznej akcji „Ekopozytywni” dziennika „Metro”. Partnerem tegorocznych działań jest firma TELE2.

W lipcu na łamach ogólnopolskiego wydania dziennika będą realizowane działania edukacyjne. W tym roku „Ekopozytywni” będą się skupiać na 3 przewodnich tematach:
Mój dom – czyli jak dbać o ekologię w swoich własnych czterech kątach – jak najlepiej oszczędzać energię, wodę, czy papier.
Moja ulica – to działania, które będą miały na celu zainspirowanie do krytycznego przyjrzenia się najbliższemu otoczeniu swoich domów i troski o nie, do zmiany samochodu na rower i korzystania z komunikacji miejskiej.
Moje miasto – działania, które mogą wpłynąć na podwyższenie ekologicznego poziomu życia w mieście.

W ramach akcji przygotowano również konkursy:
Ekopozytywni – spośród nadesłanych listów, prezentujących proekologiczne działania, redakcja "Metra" wybierze najciekawsze i wyłoni pięciu zwycięzców. Trafią do nich równorzędne nagrody: rowery miejskie CITY marki Season oraz zaproszenie na mini-staż do redakcji „Metra". Wybrani czytelnicy zredagują specjalne, ekologiczne wydanie „Metra".

Konkurs na najlepszy znak graficzny lub hasło proekologiczne – zwycięski projekt zostanie wydrukowany na torbach wielokrotnego użytku, które będą rozdawane wraz z „Metrem" 2 sierpnia w największych polskich miastach.

Po raz pierwszy akcja „Ekopozytywni” została przeprowadzona przez "Metro" podczas wakacji 2007 roku. Wspierała ją kampania reklamowa oparta na trzech przewodnich hasłach: „Wrzucam do kosza", „Reklamówki nie biorę" oraz „Zbieram psie kupy", prowadzona na outdoorze, w prasie oraz internecie.

Oprócz TELE2, akcję wspierają Fundacja Nasza Ziemia oraz Organizacja Odzysku Reba. Kampania obejmie nośniki reklamy zewnętrznej w największych miastach w Polsce, reklamy prasowe w „Gazecie Wyborczej”, kampanię internetową w portalu Gazeta.pl oraz nadruki na kamizelkach i wózkach kolporterów „Metra”. Za przygotowanie kreacji kampanii odpowiada agencja VA Strategic Communications.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 10.08.2022

    Strefa Sprawdź Promile na Lech Polish Hip Hop Festival w Płocku


  • 13.07.2022

    Kto w Polsce najlepiej raportuje ESG? Zgłoś raport do konkursu


  • 01.07.2022

    Żabka chce zasilać zieloną energią wszystkie operacje własne 


  • 31.05.2022

    Klimat, rozwój i biznes spotkały się w Warszawie. Za nami 9. Targi CSR


  • 31.05.2022

    Cezary Stypułkowski Przewodniczącym Jury Effie Awards Poland 2022


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek