Otaczaj się zielenią to hasło 2. edycji ekologicznej akcji „Ekopozytywni” dziennika „Metro”. Partnerem tegorocznych działań jest firma TELE2.
W lipcu na łamach ogólnopolskiego wydania dziennika będą realizowane działania edukacyjne. W tym roku „Ekopozytywni” będą się skupiać na 3 przewodnich tematach:
Mój dom – czyli jak dbać o ekologię w swoich własnych czterech kątach – jak najlepiej oszczędzać energię, wodę, czy papier.
Moja ulica – to działania, które będą miały na celu zainspirowanie do krytycznego przyjrzenia się najbliższemu otoczeniu swoich domów i troski o nie, do zmiany samochodu na rower i korzystania z komunikacji miejskiej.
Moje miasto – działania, które mogą wpłynąć na podwyższenie ekologicznego poziomu życia w mieście.
W ramach akcji przygotowano również konkursy:
Ekopozytywni – spośród nadesłanych listów, prezentujących proekologiczne działania, redakcja "Metra" wybierze najciekawsze i wyłoni pięciu zwycięzców. Trafią do nich równorzędne nagrody: rowery miejskie CITY marki Season oraz zaproszenie na mini-staż do redakcji „Metra". Wybrani czytelnicy zredagują specjalne, ekologiczne wydanie „Metra".
Konkurs na najlepszy znak graficzny lub hasło proekologiczne – zwycięski projekt zostanie wydrukowany na torbach wielokrotnego użytku, które będą rozdawane wraz z „Metrem" 2 sierpnia w największych polskich miastach.
Po raz pierwszy akcja „Ekopozytywni” została przeprowadzona przez "Metro" podczas wakacji 2007 roku. Wspierała ją kampania reklamowa oparta na trzech przewodnich hasłach: „Wrzucam do kosza", „Reklamówki nie biorę" oraz „Zbieram psie kupy", prowadzona na outdoorze, w prasie oraz internecie.
Oprócz TELE2, akcję wspierają Fundacja Nasza Ziemia oraz Organizacja Odzysku Reba. Kampania obejmie nośniki reklamy zewnętrznej w największych miastach w Polsce, reklamy prasowe w „Gazecie Wyborczej”, kampanię internetową w portalu Gazeta.pl oraz nadruki na kamizelkach i wózkach kolporterów „Metra”. Za przygotowanie kreacji kampanii odpowiada agencja VA Strategic Communications.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
10.08.2022
Strefa Sprawdź Promile na Lech Polish Hip Hop Festival w Płocku
-
13.07.2022
Kto w Polsce najlepiej raportuje ESG? Zgłoś raport do konkursu
-
01.07.2022
Żabka chce zasilać zieloną energią wszystkie operacje własne
-
31.05.2022
Klimat, rozwój i biznes spotkały się w Warszawie. Za nami 9. Targi CSR
-
31.05.2022
Cezary Stypułkowski Przewodniczącym Jury Effie Awards Poland 2022
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja