Otaczaj się zielenią to hasło 2. edycji ekologicznej akcji „Ekopozytywni” dziennika „Metro”. Partnerem tegorocznych działań jest firma TELE2.
W lipcu na łamach ogólnopolskiego wydania dziennika będą realizowane działania edukacyjne. W tym roku „Ekopozytywni” będą się skupiać na 3 przewodnich tematach:
Mój dom – czyli jak dbać o ekologię w swoich własnych czterech kątach – jak najlepiej oszczędzać energię, wodę, czy papier.
Moja ulica – to działania, które będą miały na celu zainspirowanie do krytycznego przyjrzenia się najbliższemu otoczeniu swoich domów i troski o nie, do zmiany samochodu na rower i korzystania z komunikacji miejskiej.
Moje miasto – działania, które mogą wpłynąć na podwyższenie ekologicznego poziomu życia w mieście.
W ramach akcji przygotowano również konkursy:
Ekopozytywni – spośród nadesłanych listów, prezentujących proekologiczne działania, redakcja "Metra" wybierze najciekawsze i wyłoni pięciu zwycięzców. Trafią do nich równorzędne nagrody: rowery miejskie CITY marki Season oraz zaproszenie na mini-staż do redakcji „Metra". Wybrani czytelnicy zredagują specjalne, ekologiczne wydanie „Metra".
Konkurs na najlepszy znak graficzny lub hasło proekologiczne – zwycięski projekt zostanie wydrukowany na torbach wielokrotnego użytku, które będą rozdawane wraz z „Metrem" 2 sierpnia w największych polskich miastach.
Po raz pierwszy akcja „Ekopozytywni” została przeprowadzona przez "Metro" podczas wakacji 2007 roku. Wspierała ją kampania reklamowa oparta na trzech przewodnich hasłach: „Wrzucam do kosza", „Reklamówki nie biorę" oraz „Zbieram psie kupy", prowadzona na outdoorze, w prasie oraz internecie.
Oprócz TELE2, akcję wspierają Fundacja Nasza Ziemia oraz Organizacja Odzysku Reba. Kampania obejmie nośniki reklamy zewnętrznej w największych miastach w Polsce, reklamy prasowe w „Gazecie Wyborczej”, kampanię internetową w portalu Gazeta.pl oraz nadruki na kamizelkach i wózkach kolporterów „Metra”. Za przygotowanie kreacji kampanii odpowiada agencja VA Strategic Communications.
zobacz także
-
20.06.2025Wydarzenia
AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca
-
16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja
-
09.02.2025Wydarzenia
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025Akcje
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024Wydarzenia
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024Wydarzenia
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku