logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Otoczeni zielenią
03.07.2008
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Otoczeni zielenią



Otaczaj się zielenią to hasło 2. edycji ekologicznej akcji „Ekopozytywni” dziennika „Metro”. Partnerem tegorocznych działań jest firma TELE2.

W lipcu na łamach ogólnopolskiego wydania dziennika będą realizowane działania edukacyjne. W tym roku „Ekopozytywni” będą się skupiać na 3 przewodnich tematach:
Mój dom – czyli jak dbać o ekologię w swoich własnych czterech kątach – jak najlepiej oszczędzać energię, wodę, czy papier.
Moja ulica – to działania, które będą miały na celu zainspirowanie do krytycznego przyjrzenia się najbliższemu otoczeniu swoich domów i troski o nie, do zmiany samochodu na rower i korzystania z komunikacji miejskiej.
Moje miasto – działania, które mogą wpłynąć na podwyższenie ekologicznego poziomu życia w mieście.

W ramach akcji przygotowano również konkursy:
Ekopozytywni – spośród nadesłanych listów, prezentujących proekologiczne działania, redakcja "Metra" wybierze najciekawsze i wyłoni pięciu zwycięzców. Trafią do nich równorzędne nagrody: rowery miejskie CITY marki Season oraz zaproszenie na mini-staż do redakcji „Metra". Wybrani czytelnicy zredagują specjalne, ekologiczne wydanie „Metra".

Konkurs na najlepszy znak graficzny lub hasło proekologiczne – zwycięski projekt zostanie wydrukowany na torbach wielokrotnego użytku, które będą rozdawane wraz z „Metrem" 2 sierpnia w największych polskich miastach.

Po raz pierwszy akcja „Ekopozytywni” została przeprowadzona przez "Metro" podczas wakacji 2007 roku. Wspierała ją kampania reklamowa oparta na trzech przewodnich hasłach: „Wrzucam do kosza", „Reklamówki nie biorę" oraz „Zbieram psie kupy", prowadzona na outdoorze, w prasie oraz internecie.

Oprócz TELE2, akcję wspierają Fundacja Nasza Ziemia oraz Organizacja Odzysku Reba. Kampania obejmie nośniki reklamy zewnętrznej w największych miastach w Polsce, reklamy prasowe w „Gazecie Wyborczej”, kampanię internetową w portalu Gazeta.pl oraz nadruki na kamizelkach i wózkach kolporterów „Metra”. Za przygotowanie kreacji kampanii odpowiada agencja VA Strategic Communications.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek