Otaczaj się zielenią to hasło 2. edycji ekologicznej akcji „Ekopozytywni” dziennika „Metro”. Partnerem tegorocznych działań jest firma TELE2.
W lipcu na łamach ogólnopolskiego wydania dziennika będą realizowane działania edukacyjne. W tym roku „Ekopozytywni” będą się skupiać na 3 przewodnich tematach:
Mój dom – czyli jak dbać o ekologię w swoich własnych czterech kątach – jak najlepiej oszczędzać energię, wodę, czy papier.
Moja ulica – to działania, które będą miały na celu zainspirowanie do krytycznego przyjrzenia się najbliższemu otoczeniu swoich domów i troski o nie, do zmiany samochodu na rower i korzystania z komunikacji miejskiej.
Moje miasto – działania, które mogą wpłynąć na podwyższenie ekologicznego poziomu życia w mieście.
W ramach akcji przygotowano również konkursy:
Ekopozytywni – spośród nadesłanych listów, prezentujących proekologiczne działania, redakcja "Metra" wybierze najciekawsze i wyłoni pięciu zwycięzców. Trafią do nich równorzędne nagrody: rowery miejskie CITY marki Season oraz zaproszenie na mini-staż do redakcji „Metra". Wybrani czytelnicy zredagują specjalne, ekologiczne wydanie „Metra".
Konkurs na najlepszy znak graficzny lub hasło proekologiczne – zwycięski projekt zostanie wydrukowany na torbach wielokrotnego użytku, które będą rozdawane wraz z „Metrem" 2 sierpnia w największych polskich miastach.
Po raz pierwszy akcja „Ekopozytywni” została przeprowadzona przez "Metro" podczas wakacji 2007 roku. Wspierała ją kampania reklamowa oparta na trzech przewodnich hasłach: „Wrzucam do kosza", „Reklamówki nie biorę" oraz „Zbieram psie kupy", prowadzona na outdoorze, w prasie oraz internecie.
Oprócz TELE2, akcję wspierają Fundacja Nasza Ziemia oraz Organizacja Odzysku Reba. Kampania obejmie nośniki reklamy zewnętrznej w największych miastach w Polsce, reklamy prasowe w „Gazecie Wyborczej”, kampanię internetową w portalu Gazeta.pl oraz nadruki na kamizelkach i wózkach kolporterów „Metra”. Za przygotowanie kreacji kampanii odpowiada agencja VA Strategic Communications.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy