Holding OHI Group (Oman Holdings International Co.) rozpoczął w październiku 2008 roku wewnętrzne działania proekologiczne poprzez kampanię ambientową, zrealizowaną przez agencję DDB (Oman), która do niego również należy, skierowaną do swoich pracowników we wszystkich przedsiębiorstwach wchodzących w skład grupy OHI. W toaletach firmowych zainstalowano podajniki papieru owinięte folią ze wzorem kory drzewa. Urządzenie przypominające drzewo „podawało” papier pochodzący z jego wnętrza. Kampania z hasłem „270,000 trees are flushed down the toilet or end up as garbage every day around the world. Use tissues sparingly.” zachęcała do oszczędnego używania papieru.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
27.03.2023
Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli
-
16.02.2023
LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan
-
07.02.2023
#NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania
-
03.02.2023
Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste
-
31.01.2023
Przystanek Zieleń na Mokotowie i Wilanowie
-
09.01.2023
Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska