logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Ostatnie dni zgłoszeń dobroczyńców
23.01.2013
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Ostatnie dni zgłoszeń dobroczyńców



Ideą konkursu o tytuł „Dobroczyńca Roku” jest przybliżenie Polakom zagadnienia CSR poprzez promowanie  najbardziej aktywnych firm na tym polu, a także nagradzanie najciekawszych projektów. Szansę na tytuł „Dobroczyńcy Roku” mają lokalne i ogólnopolskie przedsiębiorstwa, przedstawiciele małych i dużych firm, którzy samodzielnie lub we współpracy z organizacjami pozarządowymi realizują projekty społeczne. Kandydatów do tytułu „Dobroczyńca Roku 2012” można zgłaszać do 31 stycznia 2013 r.

Kandydatów do tytułu „Dobroczyńca Roku 2012” mogą zgłaszać organizacje pozarządowe i pracownicy zgłaszanej firmy, a także jej władze. Wystarczy wypełnić elektroniczny wniosek zgłoszeniowy na stronie: www.dobroczyncaroku.pl. Zgłoszenia przyjmowane są w następujących kategoriach:

  • Współpraca firmy z organizacją pozarządową – firmę do konkursu może zgłosić organizacja pozarządowa.
  • Lokalne zaangażowanie społeczne firmy – firmę zgłasza organizacja pozarządowa, uczestnicząca w Programie Działaj Lokalnie (ODL) lub instytucje korzystające z pomocy ODL.
  • Strategia społecznego zaangażowania firmy – firma lub utworzona przez nią fundacja zgłasza się sama.
  • Wolontariat pracowniczy – firma może być zgłoszona przez jej pracowników lub zgłosić się sama.







06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek