logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  25.11.2009

Ostatnie chwile na walkę o granty



Jeszcze tylko do 7 grudnia nauczyciele oraz uczniowie mogą zgłaszać swoje prace do konkursu na najciekawszy kurs e-learningowy o oszczędzaniu. Konkurs organizowany w ramach akcji „Tydzień dla Oszczędzania” przygotowała Fundacja Kronenberga przy Citi Handlowy. Na autorów najlepszych pomysłów czekają nagrody o łącznej wartości niemal 30.000 zł.

Zadanie konkursowe polega na stworzeniu krótkiego kursu e-learningowego dotyczącego oszczędzania. Pomóc ma w tym platforma e-learningowa do tworzenia multimedialnych kursów szkoleniowych umieszczona na www.tdo.edu.pl. Kurs można wzbogacać o elementy graficzne oraz materiały video. Lekcje uczestnicy konkursu mogą wielokrotnie modyfikować i urozmaicać. Tym, którzy nie posiadają stałego dostępu do internetu organizatorzy proponują pobranie aplikacji na komputer, stworzenie kursu w domu lub w szkole i umieszczenie już gotowego materiału na platformie.

W kategorii 'Nauczyciele’ Fundacja Kronenberga przy Citi Handlowy przyzna następujące nagrody: I miejsce – 6000 zł; II miejsce – 4000 zł; III miejsce – 3000 zł; IV miejsce – 2000 zł; V miejsce – 1000 zł.
W kategorii 'Uczniowie’ podział nagród jest następujący: I miejsce – 4000 zł; II-miejsce – 3000 zł; III miejsce – 2500 zł; IV miejsce – 1,500 zł; V miejsce – 1000 zł.

Celem konkursu jest stworzenie kursów dotyczących oszczędzania, które mogą stać się cennym narzędziem edukacyjnym. To także element nowoczesnej edukacji finansowej, który zakłada wzajemną wymianę wiedzy osób zainteresowanych daną tematyką.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.03.2023

    Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli


  • 16.02.2023

    LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan


  • 07.02.2023

    #NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek