logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Ostatni dzwonek na „Planecie Energii”
22.02.2012
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Ostatni dzwonek na „Planecie Energii”



Dwa tygodnie pozostały do zakończenia drugiej edycji konkursu „Planeta Energii”realizowanego przez ENERGĘ.

Edukacyjny konkurs „Planeta Energii” trwa jeszcze tylko do 2 marca 2012 roku. W ramach konkursowych zadań nauczyciele klas I-III muszą przeprowadzić ze swoimi uczniami minimum trzy lekcje na temat energii elektrycznej oraz podjąć działanie dodatkowe według własnego pomysłu. Zajęcia należy przeprowadzić w oparciu o otrzymane od Grupy ENERGA materiały dydaktyczne, zawarte w zeszycie metodycznym „ENERGA przedstawia: W krainie prądu elektrycznego”, które można pobrać z serwisu www.planetaenergii.pl.

Akcja ENERGI ma na celu propagowanie wśród dzieci wiedzy na temat energii elektrycznej oraz promowanie bezpiecznego i racjonalnego korzystania z urządzeń elektrycznych, a także kształtowanie odpowiedzialnych, proekologicznych postaw.

Odpowiednie formularze, ułatwiające opisanie projektu, można znaleźć w zakładce „Konkurs” w serwisie www.planetaenergii.pl. Może je pobrać każdy zalogowany nauczyciel.

Dziesięć zwycięskich klas wygra dla swoich szkół i miast dwudniową wizytę „Planety Energii” – interaktywnego miasteczka edukacyjno-rozrywkowego. Dla kolejnych 50 wyróżnionych klas organizator przewidział upominki edukacyjne. Natomiast nauczyciele nagrodzonych i wyróżnionych klas mogą zdobyć specjalne certyfikaty oraz zestawy pomocy naukowych.

Honorowy patronat nad akcją sprawują Minister Edukacji Narodowej oraz Rzecznik Praw dziecka.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek