Reklama belgijskiej organizacji Reborn to be alive została zaprojektowana tak, jak strona z informacjami o zgonach – a konkretnie z tylko jedną taką informacją. Osiem pozostałych miejsc na nekrologi jest pustych, a w myśl hasła kampanii – uratowanych od śmierci (One organ donor can save 8 lives – Jeden dawca narządów może uratować osiem istnień ludzkich).
Celem sierpniowej kampanii było nakłonienie czytelników do wyrażenia zgody na transplantację, czyli na oddanie swoich narządów potrzebującym, poprzez wypełnienie formularza na stronie organizacji.
Nazwa kampanii:
Obituary (Nekrolog)
Czas:
2008.8.1 - 2008.8.15
Tematy:
Pomoc społeczna
Kraje:
Belgia
Nadawca:
Reborn to be alive
Media:
Prasa
Wykonawca:
Duval Guillaume
Adresaci:
Osoby dorosłe
Hasło kampani:
One organ donor can save 8 lives
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
24.11.2024
Nie daj się trollom!
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka