Marka OSHEE przyłączyła się do kampanii społecznej „Cała Polska czyta dzieciom”, zachęcającej dzieci i rodziców do wspólnego czytania. W listopadzie w sklepach pojawi się woda OSHEE Kids, która uzyskała pozytywną opinię Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki, a 5% zysku z jej sprzedaży zasilać będzie konto Fundacji ABC XXI – organizatora kampanii.
OSHEE Kids jest to woda źródlana skierowana do najmłodszych konsumentów. Zawiera ona małe ilości składników mineralnych i jest przeznaczona do codziennego spożywania przez dzieci od pierwszych miesięcy życia (jako dodatek do herbatek ziołowych, mleka czy domowych zup). Butelka ma pojemność 250 ml, a jej konstrukcja ma ułatwić korzystanie przez najmłodszych, zaprojektowano także skierowane do nich etykiety.
Dzięki środkom ze sprzedaży wody Fundacja uzyska dofinansowanie na dalsze prowadzenie swoich działań, do których należy promocja czytelnictwa m.in. poprzez organizację wydarzeń czytelniczych konkursów literackich, tworzenie Złotej Listy polecanych do czytania dzieciom książek oraz kolekcji pereł literackich dla dzieci. Edukacyjne działania Fundacji kierowane są także do dorosłych. Dotyczą one rozwoju emocjonalnego i umysłowego dziecka i prowadzone są w formie wykładów, warsztatów oraz kursów on line na Internetowym Uniwersytecie Mądrego Wychowania.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF
-
14.08.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!
-
10.08.2023
Wsparcie dla pszczół gniazdujących w ziemi w Cementowni Cemex w Chełmie
-
28.07.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia
-
27.07.2023
Biedronka zamyka obieg polietylenu
-
18.07.2023
Trwa nabór do 17. edycji konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju”