Marka OSHEE przyłączyła się do kampanii społecznej „Cała Polska czyta dzieciom”, zachęcającej dzieci i rodziców do wspólnego czytania. W listopadzie w sklepach pojawi się woda OSHEE Kids, która uzyskała pozytywną opinię Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki, a 5% zysku z jej sprzedaży zasilać będzie konto Fundacji ABC XXI – organizatora kampanii.
OSHEE Kids jest to woda źródlana skierowana do najmłodszych konsumentów. Zawiera ona małe ilości składników mineralnych i jest przeznaczona do codziennego spożywania przez dzieci od pierwszych miesięcy życia (jako dodatek do herbatek ziołowych, mleka czy domowych zup). Butelka ma pojemność 250 ml, a jej konstrukcja ma ułatwić korzystanie przez najmłodszych, zaprojektowano także skierowane do nich etykiety.
Dzięki środkom ze sprzedaży wody Fundacja uzyska dofinansowanie na dalsze prowadzenie swoich działań, do których należy promocja czytelnictwa m.in. poprzez organizację wydarzeń czytelniczych konkursów literackich, tworzenie Złotej Listy polecanych do czytania dzieciom książek oraz kolekcji pereł literackich dla dzieci. Edukacyjne działania Fundacji kierowane są także do dorosłych. Dotyczą one rozwoju emocjonalnego i umysłowego dziecka i prowadzone są w formie wykładów, warsztatów oraz kursów on line na Internetowym Uniwersytecie Mądrego Wychowania.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów