logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  27.09.2013

Osamotnione skarpetki

Your browser does not support the video tag.


Dwie skarpety rozżalonym tonem skarżą się na swoją samotność. Zostały bez pary, bo ich właściciel w porę nie zadbał o zdrowie własnych nóg.

Kampania „Ocal nogę”, zainicjowana przez Polskie Towarzystwo Chirurgii Naczyniowej, jest poświęcona chorobom niedokrwiennym kończyn. Kampanię rozpoczęła konferencja prasowa, która odbyła się w czerwcu w Centrum Prasowym PAP. Chirurdzy naczyniowi, którzy z problemem spotykają się na co dzień, omówili wówczas to zjawisko. Gościem specjalnym konferencji była Dorota Wellman.

Symbolem graficznym akcji jest klepsydra zastępująca człowiekowi jedną nogę. Można to tłumaczyć na dwa sposoby. Po pierwsze, z czasem problem narasta i przeciwdziałanie mu jest coraz pilniejsze. Po drugie – klepsydra swoim kształtem odnosi się do utrudniającego dopływ krwi zwężenia tętnic.

Akcja skierowana jest do osób potencjalnie zagrożonych, które bagatelizują pozornie zwyczajne objawy, jak np. bóle czy drętwienie nogi, do ich bliskich obserwujących niebezpieczne sygnały, a także do samych lekarzy. Jej celem jest nagłośnienie problemu i uświadomienie ludziom, że tego typu schorzenia można leczyć, a amputacja jest rozwiązaniem ostatecznym.

Stroną kreacyjną akcji zajęła się poznańska agencja Morski Studio Graficzne. Więcej informacji znajduje się na stronach www.ocalnoge.pl oraz www.facebook.com/OcalNoge.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Ocal nogę
Czas:
2013.9.25
Tematy:
Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Polska
Nadawca:
Polskie Towarzystwo Chirurgii Naczyniowej
Media:
Internet
Wykonawca:
Morski Studio Graficzne
Adresaci:
Osoby z objawami chorób niedokrwiennych kończyn, ich bliscy, lekarze





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 29.07.2022

    AMS odlicza czas do Godziny „W” – nie tylko w Warszawie


  • 27.07.2022

    Na Dzień Ryby zapraszają bocian, byczek, kur i zając


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 22.07.2022

    Ponad 85 proc. potrzebnej sumy w zbiórce na Bayraktara dla Ukrainy!


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek