logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > ORLEN pomógł powodzianom z Bogatyni
01.09.2010
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

ORLEN pomógł powodzianom z Bogatyni



PKN ORLEN wsparł powodzian w Bogatyni przekazując Burmistrzowi Miasta i Gminy kartę na zakup ponad 1000 litrów paliwa, a Fundacja ORLEN – Dar Serca pokryła koszty zbierania i utylizacji produktów ropopochodnych rozlanych na terenach dotkniętych powodzią w miastach Bogatynia, Porajów Sieniawka i Zgorzelec. Służby porządkowe dotychczas zebrały ok. 16.000 l. zanieczyszczeń.

Symboliczny czek został przekazany podczas meczu piłki nożnej Orłów Górskiego z przedstawicielami czterech czołowych ugrupowań politycznych, rozegranego na stadionie warszawskiej Polonii. Dochód ze spotkania oraz puchar także zostaną przekazane powodzianom.

W Bogatyni lokalna rzeka Miedzianka zamieniła się w rwący potok. Woda, która osiągała miejscami poziom pierwszego piętra zniszczyła po drodze wiele dróg oraz gospodarstw domowych. Obecnie w tym rejonie nadal trwa usuwanie skutków powodzi, która doprowadziła do znacznych zniszczeń infrastruktury na terenie gminy i miasta.

PKN ORLEN przekazał dotychczas m.in. 1000 kart paliwowych wolontariuszom biorącym udział w akcji „Weekend dla powodzian”. Udzielił również wsparcia strażakom i ratownikom uczestniczącym w akcjach ratunkowych związanych z zalaniem terenów w okolicach Płocka.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek