logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%
   ──────  18.04.2013

Origami, które zmienia

Your browser does not support the video tag.


Figurki z origami symbolizują prawa obywatelskie, ekologię, ochronę zdrowia, edukację – tylko niektóre z obszarów, które można wesprzeć, przekazując 1% swojego podatku dochodowego.

Nowa kampania społeczna promuje akcję informacyjną o kryteriach, jakimi warto kierować się wybierając organizacje, na które przekazuje się 1% podatku dochodowego. "1% – WYBIERZ MĄDRZE – Cztery wskazania mądrego przekazywania", to kampania organizacji pozarządowych dla obywateli, dzięki której wybór jednej z ponad 7000 organizacji uprawnionych do otrzymania 1% ma być wyborem świadomym i dającym satysfakcję
z powierzenia części podatków na dobro wspólne. Kampania jest pilotowana wspólnie przez Radę Działalności Pożytku Publicznego, Forum Darczyńców i Ogólnopolską Federację Organizacji Pozarządowych. Kampania reklamowa wpisuje się w szerszy kontekst działań zainicjowanych przez środowisko organizacji pozarządowych działających na rzecz poprawy warunków realizacji celów statutowych własnego sektora. 

Kampania powstała jako odpowiedź na nieprzychylną atmosferę wokół przekazywania 1% podatków na rzecz organizacji pożytku publicznego, która była efektem nieodpowiedzialnych działań szefów niektórych z nich. Chcieliśmy zwrócić uwagę na fakt, iż większość fundacji i stowarzyszeń posiadających status OPP (organizacji pożytku publicznego) działa na rzecz ważnych społecznie celów i warto je wspierać – mówi Paweł Prochenko, prezes Fabryki Komunikacji Społecznej, która odpowiedzialna była za kampanię. Szczegółowe porady jak wybrać organizacje, którym chce się przekazać 1% podatku, znajdują się na stronie internetowej pozytek.ngo.pl.

Spoty kampanii będą promowane w programach 1. i 2. TVP Polska, TVP Kultura, TVP Polonia, OTV Białystok, OTV Bydgoszcz, OTV Gdańsk, OTV Gorzów Wielkopolski, OTV Katowice, OTV Kielce, OTV Kraków, OTV Lublin, OTV Łódź, OTV Olsztyn, OTV Opole, OTV Poznań, OTV Rzeszów, OTV Szczecin, OTV Wrocław oraz WOT.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
1% - WYBIERZ MĄDRZE - Cztery wskazania mądrego przekazywania
Czas:
2013.4.12 - 2013.4.30
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%
Kraje:
Polska
Nadawca:
Rada Działalności Pożytku Publicznego, Forum Darczyńców, Ogólnopolska Federacja Organizacji Pozarządowych
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Fabryka Komunikacji Społecznej
Adresaci:
Podatnicy





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 10.08.2022

    Strefa Sprawdź Promile na Lech Polish Hip Hop Festival w Płocku


  • 04.08.2022

    Pracoholik pozbawia swoje otoczenie relaksu


  • 03.08.2022

    delio zamraża ceny pięciuset produktów do końca października


  • 29.07.2022

    AMS odlicza czas do Godziny „W” – nie tylko w Warszawie


  • 27.07.2022

    Na Dzień Ryby zapraszają bocian, byczek, kur i zając


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek