logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  28.09.2012

Orange wybudowało boiska dla Fundacji Szczęśliwe Dzieciństwo



Przez cały lipiec i sierpień pracownicy lubelskiego oddziału firmy Orange wakacyjne weekendy spędzali pracując na budowie. Razem ze swoimi rodzinami przygotowywali teren, nosili piach, stawiali konstrukcje czy malowali słupki. Efektem ich prac są 4 nowe boiska sportowe przekazane Fundacji Szczęśliwe Dzieciństwo w Motyczu Leśnym. Akcję wymyślił jeden z wychowanków Fundacji, a obecnie pracownik firmy Orange. Pomysł zakładał wybudowanie 4 obiektów sportowych – boiska do piłki nożnej, siatkówki, piłki plażowej i koszykówki.

Prace wykonane przez Orange zwieńczył piknik rodzinny. Pracownicy biorący udział w budowie jako pierwsi mieli okazję przetestować jakość nowych obiektów. Na najmłodszych uczestników wydarzenia czekały maskotki znane z reklam firmy – Serce i Rozum. Każdy miał szansę zrobić sobie z nimi pamiątkowe zdjęcie.

Ze współpracy zadowolone są obie strony. – Jest to dla nas bardzo ważne wydarzenie. Sport to doskonała metoda pracy z dziećmi i młodzieżą. Wzmacnia silną wolę, sprzyja budowaniu konsekwencji, uczy zdrowej rywalizacji. – zapewniają członkowie Fundacji. Pracownicy Orange zyskali natomiast nowe miejsce do rekreacji z rodzinami. – Motycz Leśny przyjął nas bardzo serdecznie. Zostaliśmy zapewnieni, że nadal będziemy mogli korzystać z infrastruktury Fundacji. To wspaniałe miejsca na niedzielne popołudnie z rodziną. – cieszy się jeden z budowniczych.

Przy współpracy biznes-NGO obie strony mogą się wiele od siebie nauczyć. Dla organizacji społecznych jest to szansa na zaobserwowanie najnowszych trendów z dziedziny zarządzania czy marketingu, czegoś co na co dzień nie jest dostępne dla przedstawicieli sieci NGO. Dla biznesu natomiast projekty z trzecim sektorem są okazją do spotkania z osobami niezwykle zaangażowanymi w realizowane zadania, ludźmi o wysokim poziomie motywacji, bardzo związanymi z misją, dla której pracują. Wymiana takich doświadczeń jest równie ważna jak sam projekt, nad którym obie strony wspólnie pracują.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.03.2023

    Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli


  • 16.02.2023

    LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan


  • 07.02.2023

    #NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek