logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Orange wybudowało boiska dla Fundacji Szczęśliwe Dzieciństwo
28.09.2012
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Orange wybudowało boiska dla Fundacji Szczęśliwe Dzieciństwo



Przez cały lipiec i sierpień pracownicy lubelskiego oddziału firmy Orange wakacyjne weekendy spędzali pracując na budowie. Razem ze swoimi rodzinami przygotowywali teren, nosili piach, stawiali konstrukcje czy malowali słupki. Efektem ich prac są 4 nowe boiska sportowe przekazane Fundacji Szczęśliwe Dzieciństwo w Motyczu Leśnym. Akcję wymyślił jeden z wychowanków Fundacji, a obecnie pracownik firmy Orange. Pomysł zakładał wybudowanie 4 obiektów sportowych – boiska do piłki nożnej, siatkówki, piłki plażowej i koszykówki.

Prace wykonane przez Orange zwieńczył piknik rodzinny. Pracownicy biorący udział w budowie jako pierwsi mieli okazję przetestować jakość nowych obiektów. Na najmłodszych uczestników wydarzenia czekały maskotki znane z reklam firmy – Serce i Rozum. Każdy miał szansę zrobić sobie z nimi pamiątkowe zdjęcie.

Ze współpracy zadowolone są obie strony. – Jest to dla nas bardzo ważne wydarzenie. Sport to doskonała metoda pracy z dziećmi i młodzieżą. Wzmacnia silną wolę, sprzyja budowaniu konsekwencji, uczy zdrowej rywalizacji. – zapewniają członkowie Fundacji. Pracownicy Orange zyskali natomiast nowe miejsce do rekreacji z rodzinami. – Motycz Leśny przyjął nas bardzo serdecznie. Zostaliśmy zapewnieni, że nadal będziemy mogli korzystać z infrastruktury Fundacji. To wspaniałe miejsca na niedzielne popołudnie z rodziną. – cieszy się jeden z budowniczych.

Przy współpracy biznes-NGO obie strony mogą się wiele od siebie nauczyć. Dla organizacji społecznych jest to szansa na zaobserwowanie najnowszych trendów z dziedziny zarządzania czy marketingu, czegoś co na co dzień nie jest dostępne dla przedstawicieli sieci NGO. Dla biznesu natomiast projekty z trzecim sektorem są okazją do spotkania z osobami niezwykle zaangażowanymi w realizowane zadania, ludźmi o wysokim poziomie motywacji, bardzo związanymi z misją, dla której pracują. Wymiana takich doświadczeń jest równie ważna jak sam projekt, nad którym obie strony wspólnie pracują.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek