logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Oporne pióro prezydenta
27.10.2009
Tematy: Wydarzenia

Oporne pióro prezydenta



Słynne już pióro, którym Prezydent Lech Kaczyński zamierzał podpisać Traktat Lizboński po tygodniach oczekiwania na decyzję narodu irlandzkiego, choć naród polski zgodę dawno już wyraził, pomoże dzieciom z porażeniem mózgowym – podopiecznym fundacji TVN „Nie jesteś sam”. 27 października w serwisie allegro rozpoczęła się jego licytacja. Do pióra dołączony jest list Sekretarza Stanu Kancelarii Prezydenta Pawła Wypycha potwierdzający autentyczność i wyjątkowość pióra.

Pióro o numerze 16 z nadrukowanym napisem: „Prezydent Rzeczpospolitej Polskiej” , wyprodukowane we Włoszech (marka Stipula) ma swoją historię. Kiedy 10 października br. Prezydent RP zamierzał złożyć nim podpis pod dokumentem ratyfikującym Traktat lizboński odmówiło posłuszeństwa.

Paweł Wypych powiedział w TVN24, że „To pióro jest mimo wszystko słynniejsze. To jest tak trochę, jak filateliści cenią najbardziej te znaczki przypadkiem niewłaściwie wydrukowane”.

W liście Kancelarii Prezydenta RP do prezes Fundacji „TVN Nie jesteś sam” Bożeny Walter jest napisane, że „pióro postanowiło zdobyć rozgłos medialny i zachęcić do zakupu zarówno euroentuzjastów, pragnących szczycić się posiadaniem przedmiotu, którym miał zostać podpisany historyczny dokument, jak i eurosceptyków, pragnących uhonorować je za swoisty opór przed podpisaniem Traktatu”.

Licytacja potrwa do 2 listopada br.
M. Czerepak








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 14.04.2025Wydarzenia

    Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!

  • 23.03.2025Wydarzenia

    Operacja Czysta Rzeka

  • 20.03.2025Wydarzenia

    Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!

  • 10.02.2025Wydarzenia

    Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek