logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Onet uruchomił sekcję dla NGO
05.02.2015
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Onet uruchomił sekcję dla NGO



5 lutego 2015 roku na stronie głównej Onetu została uruchomiona sekcja poświęcona fundacjom i stowarzyszeniom. Każda organizacja charytatywna będzie mogła zgłosić się z własną inicjatywą i zaprezentować na łamach serwisu realizowany projekt.

Sekcja od dzisiaj będzie dostępna pod adresem: http://wiadomosci.onet.pl/onet-pro-bono. Informacje dotyczące akcji i wydarzeń ważnych społecznie organizacje mogą przesyłać na adres: onetprobono@grupaonet.pl.

Każdego dnia na stronę główną Onetu zagląda kilka milionów użytkowników. Oddajemy więc fundacjom najcenniejsze, co mamy. Moment startu też nie jest przypadkowy. Dla organizacji NGO będzie to doskonałe miejsce do komunikacji, zwłaszcza teraz, w okresie kampanii skupionych wokół 1% podatku. Chcemy, żeby z siły przekazu naszej strony głównej mogli skorzystać także ci, którzy pomagają najbardziej potrzebującym – mówi Paweł Jurek, zastępca dyrektora wydawniczego Grupy Onet.pl.

Wszystkie serwisy prowadzone przez Grupę Onet – RASP odwiedza miesięcznie ponad 15 milionów użytkowników. Strony Onetu notują 3 miliardy odsłon.

Dotychczas Onet wspomagał akcje pomocowe na rzecz dzieci w Sierra Leone oraz Fundacji UNICEF w Sudanie, a także współpracował ze Stowarzyszeniem Wiosna.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek