logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Olimpijska Energa wchodzi w decydującą fazę
10.05.2011
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Olimpijska Energa wchodzi w decydującą fazę



Olimpijska Energa – program koszykarski Grupy Energa dla dzieci ze szkół podstawowych – wchodzi w decydującą fazę. W maju rozegranych zostanie ostatnich siedem finałów wojewódzkich. Ich zwycięzcy będą reprezentowali swoje województwa w finale krajowym rozgrywek, który odbędzie się w połowie czerwca w Elblągu.

Finały wojewódzkie to ostatni etap wielostopniowych rozgrywek odbywających się w poszczególnych województwach. W województwach, w których zgłoszono najwięcej drużyn rozgrywany był jeszcze dodatkowy etap półfinałów.

W edycji 2010/2011 turnieju Olimpijska Energa bierze udział: ponad 5000 szkół, 5629 drużyn oraz 65.468 dzieci. Zarówno dziewczynki jak i chłopcy reprezentowani są prawie po równo chociaż niewielką przewagę w liczbie drużyn i uczestników mają jednak dziewczęta.

– Głównym celem programu jest zachęcenie dzieci i młodzieży do  aktywności fizycznej oraz wychowanie w sportowym duchu „Fair Play”. Korzyści wynikające z realizacji programu to przede wszystkim popularyzacja zdrowego trybu życia, propagowanie uczciwej, zdrowej i sportowej rywalizacji oraz systematycznej i wytrwałej pracy. Dzięki programowi dzieci mogą realizować swoje pasje, biorąc udział w profesjonalnie zorganizowanych rozgrywkach ogólnopolskich. – mówi Ireneusz Kulka, Dyrektor Marketingu Grupy Energa.

– Olimpijska Energa jest także jednym z największych programów sportowych w Polsce. Jednym z ważnych celów rozgrywek jest pomoc w rozwoju i wyrównywanie szans dzieci w poszczególnych regionach Polski. Do profesjonalnie prowadzonych rozgrywek może bowiem zgłosić się każda szkoła podstawowa niezależnie od wielkości miasta czy wsi i położona choćby w najdalszym miejscu kraju. W wielu przypadkach okazuje się zresztą, że to właśnie uczniowie z takich miejsc walczą najwytrwalej. – powiedział Grzegorz Kita, Prezes Sport Management Polska.

Olimpijska Energa – Igrzyska Młodzieży Szkolnej Minikoszykówki Dziewcząt i Chłopców – są największym zorganizowanym systemem rozgrywek koszykówki dla dziewcząt i chłopców – uczniów szkół podstawowych. Organizatorem turnieju jest Szkolny Związek Sportowy, a patronem i mecenasem ogólnopolskiego programu Olimpijska Energa jest Grupa Energa.








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek