logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Okruszki to za mało
08.05.2011
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Okruszki to za mało



W warszawskich restauracjach przez 1,5 miesiąca klienci wycierali sobie usta zdjęciami głodnych dzieci. W połowie czerwca PCK zakończyło akcję „Okruszki to za mało”, której celem było zwrócenie uwagi społeczeństwa na problem głodnych dzieci. Przez 6 tygodni klienci warszawskich restauracji otrzymali papierowe serwetki, które poza swoją standardową funkcją, promowały numer charytatywnego SMS-a, z którego dochód przeznaczany jest na program Godne Dzieciństwo.

Do akcji włączyły się restauracje: Nowy Wspaniały Świat, Kamada Lwowska, Enoteka Polska, Prowansja, La Dolce Vita, Green Patio, Bezgraniczna, Nad jeziorem, Cafe 6/12, Casa To Tu. Dzięki pomocy właścicieli tych lokali  prawie 1500 podopiecznych Polskiego Czerwonego Krzyża otrzymało ciepły posiłek.

Projekt serwetek, przygotowany przez agencję Saatchi & Saatchi, zdobył dwie nagrody podczas konkursu Klubu Twórców Reklamy: w kategorii Reklama Drukowana zdobył srebrną statuetkę, a w kategorii Active Advertising brązową. W konkursie Golden Arrow został wyróżniony w kategorii Non Profit.

Każdego dnia co 4 dziecko w Polsce nie je pełnowartościowego obiadu. Polski Czerwony Krzyż dożywiając dzieci zapewnia im w ramach programu Godne Dzieciństwo nie tylko ciepły posiłek, ale także kompleksową opiekę. Przez 10 lat programu Godne Dzieciństwo 120.000 dzieci otrzymało wyprawki szkolne, sfinansowanych zostało ponad 6.000.000 ciepłych  posiłków i 250.000 paczek świątecznych, a na kolonie z PCK wyjechało 33.000 dzieci.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek