W warszawskich restauracjach przez 1,5 miesiąca klienci wycierali sobie usta zdjęciami głodnych dzieci. W połowie czerwca PCK zakończyło akcję „Okruszki to za mało”, której celem było zwrócenie uwagi społeczeństwa na problem głodnych dzieci. Przez 6 tygodni klienci warszawskich restauracji otrzymali papierowe serwetki, które poza swoją standardową funkcją, promowały numer charytatywnego SMS-a, z którego dochód przeznaczany jest na program Godne Dzieciństwo.
Do akcji włączyły się restauracje: Nowy Wspaniały Świat, Kamada Lwowska, Enoteka Polska, Prowansja, La Dolce Vita, Green Patio, Bezgraniczna, Nad jeziorem, Cafe 6/12, Casa To Tu. Dzięki pomocy właścicieli tych lokali prawie 1500 podopiecznych Polskiego Czerwonego Krzyża otrzymało ciepły posiłek.
Projekt serwetek, przygotowany przez agencję Saatchi & Saatchi, zdobył dwie nagrody podczas konkursu Klubu Twórców Reklamy: w kategorii Reklama Drukowana zdobył srebrną statuetkę, a w kategorii Active Advertising brązową. W konkursie Golden Arrow został wyróżniony w kategorii Non Profit.
Każdego dnia co 4 dziecko w Polsce nie je pełnowartościowego obiadu. Polski Czerwony Krzyż dożywiając dzieci zapewnia im w ramach programu Godne Dzieciństwo nie tylko ciepły posiłek, ale także kompleksową opiekę. Przez 10 lat programu Godne Dzieciństwo 120.000 dzieci otrzymało wyprawki szkolne, sfinansowanych zostało ponad 6.000.000 ciepłych posiłków i 250.000 paczek świątecznych, a na kolonie z PCK wyjechało 33.000 dzieci.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
10.08.2022
Strefa Sprawdź Promile na Lech Polish Hip Hop Festival w Płocku
-
13.07.2022
Kto w Polsce najlepiej raportuje ESG? Zgłoś raport do konkursu
-
01.07.2022
Żabka chce zasilać zieloną energią wszystkie operacje własne
-
31.05.2022
Klimat, rozwój i biznes spotkały się w Warszawie. Za nami 9. Targi CSR
-
31.05.2022
Cezary Stypułkowski Przewodniczącym Jury Effie Awards Poland 2022
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja