W warszawskich restauracjach przez 1,5 miesiąca klienci wycierali sobie usta zdjęciami głodnych dzieci. W połowie czerwca PCK zakończyło akcję „Okruszki to za mało”, której celem było zwrócenie uwagi społeczeństwa na problem głodnych dzieci. Przez 6 tygodni klienci warszawskich restauracji otrzymali papierowe serwetki, które poza swoją standardową funkcją, promowały numer charytatywnego SMS-a, z którego dochód przeznaczany jest na program Godne Dzieciństwo.
Do akcji włączyły się restauracje: Nowy Wspaniały Świat, Kamada Lwowska, Enoteka Polska, Prowansja, La Dolce Vita, Green Patio, Bezgraniczna, Nad jeziorem, Cafe 6/12, Casa To Tu. Dzięki pomocy właścicieli tych lokali prawie 1500 podopiecznych Polskiego Czerwonego Krzyża otrzymało ciepły posiłek.
Projekt serwetek, przygotowany przez agencję Saatchi & Saatchi, zdobył dwie nagrody podczas konkursu Klubu Twórców Reklamy: w kategorii Reklama Drukowana zdobył srebrną statuetkę, a w kategorii Active Advertising brązową. W konkursie Golden Arrow został wyróżniony w kategorii Non Profit.
Każdego dnia co 4 dziecko w Polsce nie je pełnowartościowego obiadu. Polski Czerwony Krzyż dożywiając dzieci zapewnia im w ramach programu Godne Dzieciństwo nie tylko ciepły posiłek, ale także kompleksową opiekę. Przez 10 lat programu Godne Dzieciństwo 120.000 dzieci otrzymało wyprawki szkolne, sfinansowanych zostało ponad 6.000.000 ciepłych posiłków i 250.000 paczek świątecznych, a na kolonie z PCK wyjechało 33.000 dzieci.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.08.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
03.06.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy