logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Oko(ń) na Bałtyk
26.07.2017
Tematy: Wydarzenia, Akcje, Kampanie, Polska, Edukacja, Ekologia i środowisko, Kampanie gospodarcze, Marketing regionalny

Oko(ń) na Bałtyk



Okoń, szczupak i certa – tym gatunkom poświęcony będzie tegoroczny Dzień Ryby w Helu, 29 lipca (sobota) 2017.  Klub Gaja i Stacja Morska im. Profesora Krzysztofa Skóry Instytutu Oceanografii Uniwersytetu Gdańskiego w Helu zapraszają do udziału w grach, zabawach i konkursach na temat zagrożeń, z którymi mierzą się rodzime gatunki ryb.

Na uczestników Dnia Ryby w Helu czeka wiele atrakcji, dzięki którym będą mogli dowiedzieć się jak i gdzie żyją ryby, co im zagraża i jak należy je chronić. Mówa będzie m.in o okoniu, który licznie występuje w rzekach, jeziorach i również w strefie przybrzeżnej Bałtyku. O szczupaku, niegdyś pospolitym zarówno w wodach słodkich oraz w nadmorskich zalewach i zatokach. Niestety, destrukcja podwodnych łąk, regulacja i zabudowa rzek przy jednoczesnej intensywnej presji rybackiej, doprowadziły do gwałtownego spadku morskich populacji szczupaków. Obecnie ochrony wymagają nie tylko ryby, lecz przede wszystkim ich siedliska.

Tegoroczna bohaterka Dnia Ryby certa niegdyś była liczna w wodach Zatoki Gdańskiej, skąd rokrocznie wędrowała na tarło w górę Wisły. Niestety, budowa zapory we Włocławku zamknęła jej drogę do miejsc rozrodu. Należy zadbać o czystość, a szczególnie drożność i naturalny charakter Wisły, aby certy mogły zostać w pełni przywrócone naturze.

Klub Gaja, jak co roku, poprzez zabawę i sztukę zwracać będzie uwagę na związki pomiędzy rzekami oraz morzem w ramach programu „Zaadoptuj rzekę”. Tradycyjnie odbędzie się wspólny happening, tym razem pod hasłem „Oko(ń) na Bałtyk”! To wydarzenie łączące instytucje, organizacje oraz obywateli wokół ochrony zasobów Morza Bałtyckiego.

 

 



Nazwa kampanii:
Zaadoptuj rzekę
Nadawca:
Klub Gaja





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 19.07.2025Kampanie

    Odwiedź kulturę na wakacjach

  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek