Okiem szyjki macicy
Przykład znakomitego wykorzystania medium. Bardzo krótki film z ważnym przekazem, wyświetlany w kanadyjskich teatrach tuż przed rozpoczęciem spektaklu, był elementem kanadyjskiej kampanii, przypominającej kobietom o konieczności regularnego wykonywania badania szyjki macicy.
Spot rozpoczyna się od rozsunięcia kurtyny. Widzom ukazuje się lekarka, która w ciągu raptem kilkunastu sekund dokonuje badania, po czym z uśmiechem stwierdza, że jest już po wszystkim. Po zasunięciu kurtyny na ekranie ukazuje się hasło kampanii: „It doesn’t take long to prevent cervical cancer” („Profilaktyka raka szyjki macicy nie zajmuje zbyt wiele czasu”).
Kampanii nadany został prowokujący tytuł “Eye of the Cervix” („Oko szyjki macicy”), nawiązujący do perspektywy z jakiej nakręcona jest reklama.
E.Janota
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
11.09.2024
Na(d)staw ucho
-
10.09.2024
Na manowce
-
08.09.2024
Uprzejmie donoszę
-
07.09.2024
We wrogim domu
-
06.09.2024
Roztopiony lód to nic fajnego
-
05.09.2024
Inni czynią świat innym