logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Ojcowie są ważni
07.11.2014
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Ojcowie są ważni



Ojcowie opiekują się swoimi niepełnosprawnymi dziećmi. Po chwili dołączają do nich matki. Na antenie Telewizji POLSAT ruszyła kolejna, czternasta już odsłona kampanii pod hasłem "Fundacja POLSAT – Jesteśmy dla dzieci". Bohaterami kampanii są mali podopieczni fundacji. Kampania składa się z trzech 30-sekundowych spotów. Emitowana jest na antenie Telewizji POLSAT oraz kanałach tematycznych grupy Polsat.

Kwestią niezwykle ważną w prawidłowym funkcjonowaniu dziecka czy chorego czy też zdrowego, jest pełna, wspierająca się rodzina. W naszej najnowszej kampanii pokazujemy siłę pełnej rodziny, równocześnie kładąc nacisk na rolę ojca – powiedziała o najnowszej kampanii prezes Fundacji POLSAT, Krystyna Aldridge-Holc.

Bohaterami są podopieczni Fundacji POLSAT – Ania i Wiktoria z mózgowym porażeniem dziecięcym oraz Kamil z przepukliną oponowo-rdzeniową. Celem rodziców jest to, by dziecko było samodzielne; Kochamy naszą córkę najbardziej na świecie; Martwi mnie to, że kiedyś nas zabraknie – mówią rodzice dzieci.

Kampanię zrealizowała Telewizja POLSAT. Producentem wykonawczym był Krzysztof Hansz, a reżyserem Marjusz Palej.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek