Ojcowie opiekują się swoimi niepełnosprawnymi dziećmi. Po chwili dołączają do nich matki. Na antenie Telewizji POLSAT ruszyła kolejna, czternasta już odsłona kampanii pod hasłem "Fundacja POLSAT – Jesteśmy dla dzieci". Bohaterami kampanii są mali podopieczni fundacji. Kampania składa się z trzech 30-sekundowych spotów. Emitowana jest na antenie Telewizji POLSAT oraz kanałach tematycznych grupy Polsat.
Kwestią niezwykle ważną w prawidłowym funkcjonowaniu dziecka czy chorego czy też zdrowego, jest pełna, wspierająca się rodzina. W naszej najnowszej kampanii pokazujemy siłę pełnej rodziny, równocześnie kładąc nacisk na rolę ojca – powiedziała o najnowszej kampanii prezes Fundacji POLSAT, Krystyna Aldridge-Holc.
Bohaterami są podopieczni Fundacji POLSAT – Ania i Wiktoria z mózgowym porażeniem dziecięcym oraz Kamil z przepukliną oponowo-rdzeniową. Celem rodziców jest to, by dziecko było samodzielne; Kochamy naszą córkę najbardziej na świecie; Martwi mnie to, że kiedyś nas zabraknie – mówią rodzice dzieci.
Kampanię zrealizowała Telewizja POLSAT. Producentem wykonawczym był Krzysztof Hansz, a reżyserem Marjusz Palej.
zobacz także
-
09.02.2025Wydarzenia
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025Akcje
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024Wydarzenia
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024Wydarzenia
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024Wydarzenia
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024Wydarzenia
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów