Ojcowie opiekują się swoimi niepełnosprawnymi dziećmi. Po chwili dołączają do nich matki. Na antenie Telewizji POLSAT ruszyła kolejna, czternasta już odsłona kampanii pod hasłem "Fundacja POLSAT – Jesteśmy dla dzieci". Bohaterami kampanii są mali podopieczni fundacji. Kampania składa się z trzech 30-sekundowych spotów. Emitowana jest na antenie Telewizji POLSAT oraz kanałach tematycznych grupy Polsat.
Kwestią niezwykle ważną w prawidłowym funkcjonowaniu dziecka czy chorego czy też zdrowego, jest pełna, wspierająca się rodzina. W naszej najnowszej kampanii pokazujemy siłę pełnej rodziny, równocześnie kładąc nacisk na rolę ojca – powiedziała o najnowszej kampanii prezes Fundacji POLSAT, Krystyna Aldridge-Holc.
Bohaterami są podopieczni Fundacji POLSAT – Ania i Wiktoria z mózgowym porażeniem dziecięcym oraz Kamil z przepukliną oponowo-rdzeniową. Celem rodziców jest to, by dziecko było samodzielne; Kochamy naszą córkę najbardziej na świecie; Martwi mnie to, że kiedyś nas zabraknie – mówią rodzice dzieci.
Kampanię zrealizowała Telewizja POLSAT. Producentem wykonawczym był Krzysztof Hansz, a reżyserem Marjusz Palej.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.06.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku