logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Ogródek grillowy dla dzieci od Praktikera
02.06.2010
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Ogródek grillowy dla dzieci od Praktikera



Z okazji Dnia Dziecka firma Praktiker sfinansowała i wybudowała ogródek grillowy dla wychowanków Domu Dziecka nr 3, któremu od lutego br. pomaga. Zaprezentowano go podczas uroczystości odsłonięcia tablicy pamiątkowej ku czci założycielek tej placówki – Ireny Sendlerowej, Marii Palester i Marii Pogonowskiej.

– Dzisiejsze wydarzenie ma dla nas szczególne znaczenie – podkreśla Norbert Brandt, dyrektor ds. personalnych Praktiker Polska. – To, że możemy pomagać dzieciom, jest dla nas bardzo ważne. W ten sposób chociaż częściowo przyczyniamy się do dzieła, jakie zapoczątkowały wspaniałe kobiety, założycielki Domu Dziecka. Z ich historii można czerpać pasję i inspirację do działania w imię dobra najmłodszych, a radość dzieci z pewnością jeszcze bardziej zwiększa naszą motywację.

Dotychczas firma przekazała placówce krzesła do jadalni oraz materiały do wybudowania hali rekreacyjnej dla dzieci, a podczas wielkanocnej zbiórki darów pracownicy Praktikera zebrali kilkadziesiąt kilogramów słodyczy, ubrania oraz zabawki.

W Domu Dziecka nr 3 wychowuje się prawie 70 dzieci w wieku od 3 do 18 lat.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek