19 grudnia w dzienniku Rzeczpospolita wydawnictwo Boston Media prezentuje tytuł „Odpowiedzialny biznes”.
Publikacja powstała pod patronatem merytorycznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Tytuł w sposób wysoce merytoryczny prezentuje jak istotną kwestią jest integracja założeń CSR (Corporate Social Responsibility) ze strategią samego przedsiębiorstwa.
„Odpowiedzialny biznes” prezentuje szereg praktyk już wdrożonych na polskim rynku. Grono wybitnych ekspertów doradza w jaki sposób i jakimi działaniami można osiągnąć równowagę między efektywnością i dochodowością a interesem społecznym, co znowu przekłada się na wzrost wartości marki.
Wśród poruszanych tematów znajdują się m.in.:
• Współczesne wyzwania zrównoważonego rozwoju
• Narzędzia zaangażowania społecznego
• CSR – nieodzowna część strategii firmy
• Kanony dobrych praktyk (samoregulacje branżowe)
• Biznes a ekologia
• Polityka pracownicza firm społecznie odpowiedzialnych
• Ład korporacyjny jako narzędzie unikania ryzyka
• Inwestycje społecznie odpowiedzialne
• Zrównoważony rozwój w MSP. CSR jako czynnik konkurencji
• Dialog z interesariuszami, jako narzędzie monitoringu społecznego
• Sprawozdawczość publiczna (raportowanie społeczne)
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku
-
29.01.2024
Co słychać u sokołów z Cemex-u?
-
23.01.2024
Biedronka rozdaje warzyworki wielbicielom owoców i warzyw
-
19.01.2024
Carrefour rozpoczyna współpracę z Foodsi