logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Odpowiedzialne picie z Heinekenem
07.02.2013
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Odpowiedzialne picie z Heinekenem

Your browser does not support the video tag.


Marka Heineken po raz drugi podejmuje inicjatywę promującą odpowiedzialne spożycie alkoholu „Ciesz się Heinekenem – bądź odpowiedzialny”.

W ramach kampanii rusza emisja reklamy, w której bohater odmawia wypicia kolejnej butelki piwa, dzięki czemu bawi się do rana i wychodząc z imprezy, wspólnie z dziewczyną (w tej roli DJ Audrey Napoleon, również autorka muzyki do spotu), podziwia niezapomniany wschód słońca. Spot pokazuje, że smakiem Heinekena można się cieszyć w każdej chwili, a najlepiej pijąc z umiarem. Wówczas mamy szanse nawiązać nowe, wspaniale znajomości oraz przeżyć wiele niezapomnianych chwil, które na długo zapamiętamy – dodaje Przemysław Dzierbicki z Grupy Żywiec.

Projekt jest elementem globalnej kampanii marki Heineken Enjoy Heineken Responsibly, która promuje odpowiedzialne zachowanie wśród dorosłych, zwłaszcza przy okazji takich wydarzeń, jak karnawał, kiedy jesteśmy bardziej skłonni do nadużywania alkoholu. 60-sekundowy spot The Sunrise będzie emitowany w okresie karnawału w kinach i Internecie, a od początku lutego także w telewizji. Za kreację odpowiadają agencje Publicis International oraz AKQA. Reżyserem spotu jest Fredrik Bond. Za realizację projektu w Polsce odpowiadają Leo Burnett, K2, MediaVest oraz 24/7 PR.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek