Marka Heineken po raz drugi podejmuje inicjatywę promującą odpowiedzialne spożycie alkoholu „Ciesz się Heinekenem – bądź odpowiedzialny”.
W ramach kampanii rusza emisja reklamy, w której bohater odmawia wypicia kolejnej butelki piwa, dzięki czemu bawi się do rana i wychodząc z imprezy, wspólnie z dziewczyną (w tej roli DJ Audrey Napoleon, również autorka muzyki do spotu), podziwia niezapomniany wschód słońca. Spot pokazuje, że smakiem Heinekena można się cieszyć w każdej chwili, a najlepiej pijąc z umiarem. Wówczas mamy szanse nawiązać nowe, wspaniale znajomości oraz przeżyć wiele niezapomnianych chwil, które na długo zapamiętamy – dodaje Przemysław Dzierbicki z Grupy Żywiec.
Projekt jest elementem globalnej kampanii marki Heineken Enjoy Heineken Responsibly, która promuje odpowiedzialne zachowanie wśród dorosłych, zwłaszcza przy okazji takich wydarzeń, jak karnawał, kiedy jesteśmy bardziej skłonni do nadużywania alkoholu. 60-sekundowy spot The Sunrise będzie emitowany w okresie karnawału w kinach i Internecie, a od początku lutego także w telewizji. Za kreację odpowiadają agencje Publicis International oraz AKQA. Reżyserem spotu jest Fredrik Bond. Za realizację projektu w Polsce odpowiadają Leo Burnett, K2, MediaVest oraz 24/7 PR.
zobacz także
-
09.02.2025Wydarzenia
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025Akcje
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024Wydarzenia
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024Wydarzenia
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024Wydarzenia
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024Wydarzenia
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów