W Dzień Wagarowicza Carrefour wspólnie z Ogólnopolskim Stowarzyszeniem „RoPSAN” – Rodzice Przeciwko Sprzedaży Alkoholu Nieletnim, rusza z nową kampanią. Działania edukacyjno-informacyjne skierowane do pracowników sklepów i klientów, mają na celu efektywnie zapobiegać sprzedaży alkoholu nieletnim.
1 marca to nie tylko pierwszy dzień astronomicznej wiosny, ale także „nieformalny” Dzień Wagarowicza. Wiele młodych osób stara się go spędzić z dala od szkoły, niejednokrotnie próbując sięgać po używki, co może prowadzić do wielu niebezpiecznych sytuacji. W celu skutecznego zapobiegania sprzedaży wyrobów alkoholowych nieletnim, Carrefour Polska postanowił poszerzyć współpracę z Ogólnopolskim Stowarzyszeniem „RoPSAN” – Rodzice Przeciwko Sprzedaży Alkoholu Nieletnim. Sieć rozpoczęła kampanię edukacyjno-informacyjną skierowaną nie tylko do klientów, ale także do pracowników sklepów, na których spoczywa duża odpowiedzialność.
Kampania społeczna to nie jedyne działanie Carrefour mające na celu efektywnie walczyć z problemem nietrzeźwości wśród osób nieletnich. Sieć po raz kolejny zleciła Stowarzyszeniu RoPSAN przeprowadzenie badania tajemniczy klient w swoich sklepach, a także na bieżąco prowadzi szkolenia kasjerów dotyczące odpowiedzialnej sprzedaży wyrobów alkoholowych.
– Dziękujemy firmie Carrefour Polska, że od kilku lat z troską i odpowiedzialnością traktuje problem sprzedaży alkoholu nieletnim i wspólnie z nami stara się szkolić oraz monitorować postawy i zachowania swoich kasjerów. Widzimy pozytywne efekty tych działań i mamy nadzieję, że coraz częściej będą je widzieć także klienci sklepów Carrefour, zwłaszcza rodzice dorastających nastolatków – mówi Bogusław Prajsner, przewodniczący ZG Ogólnopolskiego Stowarzyszenia „RoPSAN” – Rodzice Przeciwko Sprzedaży Alkoholu Nieletnim.
Ręce nieletnich nie powinny sięgać po używki. Dlatego Stowarzyszenie RoPSAN stara się ograniczyć zjawisko sprzedaży…
Opublikowany przez Carrefour Polska na 21 marca 2018
– Dzień Wagarowicza to bardzo dobry termin na start naszej nowej kampanii, właśnie tego dnia wiele młodych osób próbuje kupić alkohol. Dla ich dobra dokładamy wszelkich starań, aby uchronić ich przed związanymi z tym niebezpieczeństwami. We wszystkich hiper- i supermarketach Carrefour obowiązuje „Kodeks Odpowiedzialnego Sprzedawcy”. Dodatkowo, by wzmocnić skuteczność naszych działań rozszerzyliśmy współpracę z Ogólnopolskim Stowarzyszeniem RoPSAN, które systematycznie monitoruje takie zdarzenia i przekazuje nam informacje na ten temat – mówi Robert Noceń, Sekretarz Generalny Carrefour Polska.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy