ANWIL 6 listopada we Włocławku zorganizował akcję „Odblaskiem po oczach”. Akcja objęła wszystkie szkoły podstawowe i gimnazja we Włocławku, w których podczas długiej przerwy międzylekcyjnej wolontariusze-pracownicy ANWIL oraz Zakładu PTA i Działu Kluczowych Projektów Energetycznych PKN ORLEN rozdawali dzieciom i młodzieży gadżety odblaskowe: plakietki samoprzylepne oraz breloczki.
W wybranych placówkach, w akcji uczestniczyli także koszykarze drużyny ANWIL Włocławek oraz policjanci z włocławskiej drogówki. Pieszy poruszający się po zmroku bez odblasków jest praktycznie niewidoczny i kierowca zauważy taką osobę w odległości około 20-30 metrów. Natomiast jeśli osoba piesza posiada element odblaskowy widoczna jest dla kierowcy z odległości około 150 m – podkreślił st. aspirant. Krzysztof Jastrzębski z Komendy Miejskiej Policji we Włocławku.
Do 17 włocławskich placówek oświatowych uczęszcza ponad 8 tysięcy dzieci i młodzieży. Wolontariusze rozdali w nich ponad 18 tysięcy odblasków, które można mocować na odzieży wierzchniej, a także przyczepiać do plecaków i tornistrów. Te, które nie zostały rozdane 6 listopada, pozostały w
szkołach – otrzymają je wszyscy uczniowie.
ANWIL to producent polichlorku winylu, nawozów azotowych, granulatów i płyt z PCW oraz chemikaliów.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.08.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
03.06.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy