ANWIL 6 listopada we Włocławku zorganizował akcję „Odblaskiem po oczach”. Akcja objęła wszystkie szkoły podstawowe i gimnazja we Włocławku, w których podczas długiej przerwy międzylekcyjnej wolontariusze-pracownicy ANWIL oraz Zakładu PTA i Działu Kluczowych Projektów Energetycznych PKN ORLEN rozdawali dzieciom i młodzieży gadżety odblaskowe: plakietki samoprzylepne oraz breloczki.
W wybranych placówkach, w akcji uczestniczyli także koszykarze drużyny ANWIL Włocławek oraz policjanci z włocławskiej drogówki. Pieszy poruszający się po zmroku bez odblasków jest praktycznie niewidoczny i kierowca zauważy taką osobę w odległości około 20-30 metrów. Natomiast jeśli osoba piesza posiada element odblaskowy widoczna jest dla kierowcy z odległości około 150 m – podkreślił st. aspirant. Krzysztof Jastrzębski z Komendy Miejskiej Policji we Włocławku.
Do 17 włocławskich placówek oświatowych uczęszcza ponad 8 tysięcy dzieci i młodzieży. Wolontariusze rozdali w nich ponad 18 tysięcy odblasków, które można mocować na odzieży wierzchniej, a także przyczepiać do plecaków i tornistrów. Te, które nie zostały rozdane 6 listopada, pozostały w
szkołach – otrzymają je wszyscy uczniowie.
ANWIL to producent polichlorku winylu, nawozów azotowych, granulatów i płyt z PCW oraz chemikaliów.
zobacz także
-
09.02.2025Wydarzenia
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025Akcje
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024Wydarzenia
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024Wydarzenia
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024Wydarzenia
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024Wydarzenia
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów