logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Odblaski dla uczniów od ANWIL
12.11.2014
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Odblaski dla uczniów od ANWIL



ANWIL 6 listopada we Włocławku zorganizował akcję „Odblaskiem po oczach”. Akcja objęła wszystkie szkoły podstawowe i gimnazja we Włocławku, w których podczas długiej przerwy międzylekcyjnej wolontariusze-pracownicy ANWIL oraz Zakładu PTA i Działu Kluczowych Projektów Energetycznych PKN ORLEN rozdawali dzieciom i młodzieży gadżety odblaskowe: plakietki samoprzylepne oraz breloczki.

W wybranych placówkach, w akcji uczestniczyli także koszykarze drużyny ANWIL Włocławek oraz policjanci z włocławskiej drogówki. Pieszy poruszający się po zmroku bez odblasków jest praktycznie niewidoczny i kierowca zauważy taką osobę w odległości około 20-30 metrów. Natomiast jeśli osoba piesza posiada element odblaskowy widoczna jest dla kierowcy z odległości około 150 m – podkreślił st. aspirant. Krzysztof Jastrzębski z Komendy Miejskiej Policji we Włocławku.

Do 17 włocławskich placówek oświatowych uczęszcza ponad 8 tysięcy dzieci i młodzieży. Wolontariusze rozdali w nich ponad 18 tysięcy odblasków, które można mocować na odzieży wierzchniej, a także przyczepiać do plecaków i tornistrów. Te, które nie zostały rozdane 6 listopada, pozostały w
szkołach – otrzymają je wszyscy uczniowie.

ANWIL to producent polichlorku winylu, nawozów azotowych, granulatów i płyt z PCW oraz chemikaliów.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek