Skanska podsumowała prowadzoną przez siebie przez 7 lat kampanię promującą umiejętność bezpiecznego poruszania się po drodze, zwłaszcza w pobliżu budowy. W tym czasie spotkała się z ponad 100 tys. dzieci ze szkół zlokalizowanych w całej Polsce, by edukować o bezpieczeństwie. Kampanię promują bajkowi bohaterowie: Tomcio Brygadzista, Zebra Drogowa i Babcia Jadzia.
W ramach kampanii „Bezpieczni w pobliżu budowy” Skanska odwiedziła ponad 340 szkół, w których przeprowadziła ponad 450 akcji edukacyjnych; przeszkoliła ponad 100 tys. dzieci, ucząc najmłodszych, jakie są znaki drogowe, jak bezpiecznie poruszać się po drodze i dlaczego dzieci nie powinny wchodzić na plac budowy. Firma wyposaża też uczniów w elementy odblaskowe.
Od 7 lat w szkołach podstawowych w pobliżu budów realizowanych przez Skanska w całej Polsce organizujemy przedstawienia poświęcone bezpieczeństwu dzieci – mówi Monika Froń – Dąbrowska, koordynator akcji z ramienia firmy. Początkowo były to organizowane przez pracowników Skanska tzw. mini place budów, na których dzieci, pod okiem budowlańców mogły wczuć się w ich rolę budując domek z kartonów, a także przymierzyć środki ochrony indywidualnej jak np. kask, okulary, rękawice, szelki bezpieczeństwa. Od kilku lat mamy odmienioną formułę spotkań. Teraz to bajkowi bohaterowie: Tomcio Brygadzista, Zebra Drogowa i Babcia Jadzia poprzez zabawę przekazują dzieciom ważne tematy, związane z ich bezpieczeństwem, zdrowiem i życiem.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.06.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku