Mężczyzna zabiera wózek inwalidzki do warsztatu. Rozkłada go na części po to, by… złożyć z niego rower.
Takie właśnie dwuślady stanęły w różnych miejscach Toronto zachęcając do wzięcia udziału w rowerowej przejażdżce dla zdrowia. Dodatkowo w internecie umieszczono wideo przedstawiające, jak powstawały rowery z części od wózków inwalidzkich.
Kampanii przyświecało hasło: „From Hospital to Health”(„Ze szpitala do zdrowia”). Naklejki na rowerach zachęcały do wejścia na stronę facebookową, gdzie chętni mogli rejestrować się do udziału w wydarzeniu.
Pomysł na kampanię jest bardzo spójny. Wózek inwalidzki przekształcający się w rower metaforycznie odzwierciedla hasło kampanii, a jednocześnie jest elementem zachęcającym przechodniów Toronto do zajrzenia na stronę internetową. W szpitalu chorzy często korzystają z wózków inwalidzkich do transportu. Rower to z kolei symbol zdrowego trybu życia i uprawiania sportu, który to ma pomóc w zapobieganiu chorobom.
W akcję zaangażowała się firma Bacel. Heart & Stroke Foundation na co dzień zajmuje się właśnie przeciwdziałaniu chorobom, ratowaniem życia i wspomaganiem wyzdrowień chorób serca.
Magdalena Trybalska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO