Mężczyzna zabiera wózek inwalidzki do warsztatu. Rozkłada go na części po to, by… złożyć z niego rower.
Takie właśnie dwuślady stanęły w różnych miejscach Toronto zachęcając do wzięcia udziału w rowerowej przejażdżce dla zdrowia. Dodatkowo w internecie umieszczono wideo przedstawiające, jak powstawały rowery z części od wózków inwalidzkich.
Kampanii przyświecało hasło: „From Hospital to Health”(„Ze szpitala do zdrowia”). Naklejki na rowerach zachęcały do wejścia na stronę facebookową, gdzie chętni mogli rejestrować się do udziału w wydarzeniu.
Pomysł na kampanię jest bardzo spójny. Wózek inwalidzki przekształcający się w rower metaforycznie odzwierciedla hasło kampanii, a jednocześnie jest elementem zachęcającym przechodniów Toronto do zajrzenia na stronę internetową. W szpitalu chorzy często korzystają z wózków inwalidzkich do transportu. Rower to z kolei symbol zdrowego trybu życia i uprawiania sportu, który to ma pomóc w zapobieganiu chorobom.
W akcję zaangażowała się firma Bacel. Heart & Stroke Foundation na co dzień zajmuje się właśnie przeciwdziałaniu chorobom, ratowaniem życia i wspomaganiem wyzdrowień chorób serca.
Magdalena Trybalska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.06.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku