Mężczyzna zabiera wózek inwalidzki do warsztatu. Rozkłada go na części po to, by… złożyć z niego rower.
Takie właśnie dwuślady stanęły w różnych miejscach Toronto zachęcając do wzięcia udziału w rowerowej przejażdżce dla zdrowia. Dodatkowo w internecie umieszczono wideo przedstawiające, jak powstawały rowery z części od wózków inwalidzkich.
Kampanii przyświecało hasło: „From Hospital to Health”(„Ze szpitala do zdrowia”). Naklejki na rowerach zachęcały do wejścia na stronę facebookową, gdzie chętni mogli rejestrować się do udziału w wydarzeniu.
Pomysł na kampanię jest bardzo spójny. Wózek inwalidzki przekształcający się w rower metaforycznie odzwierciedla hasło kampanii, a jednocześnie jest elementem zachęcającym przechodniów Toronto do zajrzenia na stronę internetową. W szpitalu chorzy często korzystają z wózków inwalidzkich do transportu. Rower to z kolei symbol zdrowego trybu życia i uprawiania sportu, który to ma pomóc w zapobieganiu chorobom.
W akcję zaangażowała się firma Bacel. Heart & Stroke Foundation na co dzień zajmuje się właśnie przeciwdziałaniu chorobom, ratowaniem życia i wspomaganiem wyzdrowień chorób serca.
Magdalena Trybalska
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
31.01.2023
Przystanek Zieleń na Mokotowie i Wilanowie
-
09.01.2023
Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska
-
05.12.2022
4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów
-
29.11.2022
Fundacja Dorastaj z Nami zwyciężyła w konkursie Raporty Zrównoważonego Rozwoju
-
24.11.2022
Butik Pełen Dobra udzielił wsparcia 60 tysiącom osób
-
09.11.2022
Znamy zwycięzców 23. edycji Effie Awards Poland