4 października 2012 w warszawskim Teatrze Kamienica odbędzie się konferencja „Od CSR komunikacyjnego do sustainability”, której tematem przewodnim będzie strategiczne znaczenie idei zrównoważonego rozwoju w realizacji celów biznesowych firm. Współorganizatorami wydarzenia są magazyn CR Navigator oraz Henkel Polska.
Konferencja ma zaprezentować różne spojrzenia na kwestie odpowiedzialności przedsiębiorstw oraz sposoby rozumienia i realizacji idei zrównoważonego rozwoju w praktyce biznesowej. Dyskutować o tym będą przedstawiciele biznesu, organizacji pozarządowych oraz świata nauki.
Paweł Niziński, prezes GoodBrand & Company CEE, wydawca magazynu „CR Navigator” odniesie się do zmieniających się trendów w rozumieniu społecznej odpowiedzialności biznesu. Dorota Strosznajder, dyrektor działu komunikacji korporacyjnej Henkel Polska opowie o strategicznym rozumieniu zrównoważonego rozwoju przez firmę Henkel w kontekście wyzwań ekonomicznych, społecznych i środowiskowych współczesnego świata. Jakub Tyczkowski, członek zarządu i dyrektor ds. odzysku organizacji Rekopol, doradzi, jak firmy powinny odpowiedzialnie zarządzać odpadami, a Alfred Smyrek, dyrektor zakładu produkcyjnego Henkel Polska w Raciborzu, przedstawi wybrane zrównoważone rozwiązania służące poprawie efektywności produkcji.
Jednym z punktów konferencji będzie także panel dyskusyjny z udziałem ekspertów o filozofii wartości w biznesie w kontekście korzyści ekonomicznych i środowiskowych. W dyskusji, prowadzonej przez Pawła Oksanowicza, dziennikarza Radia PIN, swoje poglądy przedstawią Mirella Panek-Owsiańska, prezeska Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Beata Rożek, menedżer ds. społecznej odpowiedzialności biznesu w Tesco, Joanna Gładysz, dyrektor działu prawnego i menedżer ds. compliance w Henkel Polska, Rafał Serafin, dyrektor Fundacji Partnerstwo dla Środowiska, Dorota Strosznajder, dyrektor działu komunikacji korporacyjnej w Henkel Polska oraz profesor Wojciech Gasparski z Centrum Etyki Biznesu Akademii Leona Koźmińskiego.
Podczas konferencji zaprezentowane zostaną wyniki badania dotyczącego związku pomiędzy proekologicznymi postawami młodych Polaków, a ich oczekiwaniami wobec pracodawcy, które we wrześniu tego roku, na zlecenie firmy Henkel, zrealizował TNS Polska.
Udział w konferencji jest bezpłatny. Decyduje kolejność zgłoszeń, które przesyłane mają być na adres Kinga.Czub@goodbrand.com do 30 września. Konferencja będzie także dostępna w formie streamingu on-line. Szczegóły znajdują się na www.crnavigator.com.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF
-
14.08.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!
-
10.08.2023
Wsparcie dla pszczół gniazdujących w ziemi w Cementowni Cemex w Chełmie
-
28.07.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia
-
27.07.2023
Biedronka zamyka obieg polietylenu
-
18.07.2023
Trwa nabór do 17. edycji konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju”