Po raz drugi w wakacje organizacja WWF wraz z marką Bosch przeprowadzają akcję „Ochrona Fok Szarych”. Inauguracją akcji było wypuszczenie pod koniec maja do Bałtyku młodych foczek z plaży Słowińskiego Parku Narodowego.
Na potrzeby akcji powstała specjalna strona dla dzieci i rodziców, gdzie znajdują się gry i zabawy edukacyjne, porady i informacje związane z ochroną fok. Kampanii towarzyszy specjalnie skomponowana piosenka wraz z teledyskiem. „Foczy hit lata” zaśpiewała ośmioletnia miłośniczka zwierząt Małgosia Buchman. Autorem muzyki i aranżacji jest Maciej Mulawa. Piosenka w chwili obecnej posiada trzy zwrotki. Mali internauci z pomocą mamy albo taty mogą spróbować skomponować ciąg dalszy. Na autorów najpiękniejszych zwrotek czekają nagrody.
Dodatkowo w specjalnej zakładce umieszczono materiały dotyczące dbania o środowisko i ekologię. Wśród nich znajdują się także informacje o sposobach oszczędzania wody i energii oraz opisy energooszczędnych urządzeń AGD marki Bosch.
W serwisie społecznościowym Facebook powstał fan page „Przyjaciel foki szarej”, na którym codziennie można znaleźć informacje, zdjęcia i filmy oraz linki do gier i konkursów.
Od 5 do 14 sierpnia w nadmorskich kurortach trwały także rodzinne eventy edukacyjne.
Oficjalnym ambasadorem akcji został w tym roku Rafał Królikowski. Jak sam podkreśla, dbałość o środowisko to dla jego rodziny także kwestia codziennego oszczędzania wody i energii oraz kształtowania odpowiednich postaw u dzieci.
Za kreacje i promocję serwisu odpowiada agencja Insignia.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
09.01.2023
Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska
-
05.12.2022
4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów
-
29.11.2022
Fundacja Dorastaj z Nami zwyciężyła w konkursie Raporty Zrównoważonego Rozwoju
-
24.11.2022
Butik Pełen Dobra udzielił wsparcia 60 tysiącom osób
-
09.11.2022
Znamy zwycięzców 23. edycji Effie Awards Poland
-
11.10.2022
Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022