logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Obywatel nie powinien stać murem
11.10.2012
Tematy: Kampanie, Polska

Obywatel nie powinien stać murem



Obywatelu, powstań! Nie stój murem! To nie dyskoteka! – apeluje Zarząd Transportu Miejskiego do pasażerów. Walkę z trzema częstymi i irytującymi zachowaniami w komunikacji miejskiej ZTM prowadzi za pomocą kampanii plakatowej.

Kreacje na plakatach kampanii (umieszczonych w pojazdach warszawskiej komunikacji miejskiej) przedstawiają przerysowane, negatywne scenki rodzajowe występujące w komunikacji miejskiej, z humorystycznym hasłem oraz tekstem historycznym związanym z konkretnym zachowaniem.

Do sondy wybrano te kategorie irytujących lub problematycznych zachowań, które najczęściej były zgłaszane do Zarządu Transportu Miejskiego. Blokowanie wyjścia z pojazdu, utrudniające wysiadanie innym zostało uznane za najbardziej przeszkadzające przez ponad połowę (52%) ankietowanych. 21% najbardziej drażni głośne słuchanie muzyki, 18% rozmowy przez telefon komórkowy. Nieustępowanie miejsca osobom starszym, niepełnosprawnym czy kobietom w ciąży najbardziej przeszkadza 9% głosujących.

W sondzie dostępnej na stronie internetowej ztm.waw.pl oraz facebook.com/ztm.warszawa wzięło udział 6526 osób. Celem kampanii jest wyrobienie i utrwalenie w grupie docelowej pozytywnych nawyków podczas korzystania z komunikacji miejskiej, czyli uwrażliwienie ludzi na potrzeby i komfort podróży innych osób.

W przyszłym roku planowana jest kolejna odsłona kampanii, dotycząca także innych złych zachowań wskazywanych przez pasażerów.

Portal kampaniespołeczne.pl jest partnerem kampanii.



Nazwa kampanii:
Pomyśl o innych, nie jesteś tu sam
Czas:
2012.10.11 - 2012.10.25
Nadawca:
Zarząd Transportu Miejskiego
Media:
Plakaty
Wykonawca:
Zarząd Transportu Miejskiego
Adresaci:
Pasażerowie warszawskiej komunikacji miejskiej
Hasło kampani:
Obywatelu, powstań!/Obywatelu, nie stój murem!/Obywatelu, to nie dyskoteka!





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 10.05.2025slider

    Trójka o kobietach w kosmosie

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek