logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  14.09.2015

Obóz naukowy i stypendia od Grupy ADAMED



Z początkiem roku szkolnego Grupa Adamed, polska firma farmaceutyczno–biotechnologiczna, rozpoczyna drugą edycję ADAMED SmartUP, programu naukowo-edukacyjnego skierowanego do szczególnie utalentowanej młodzieży. Uczestnicy zawalczą o wyjazd na obóz naukowy, a najzdolniejsi mają również szansę ubiegać się o stypendia naukowe. Drugą edycję rozpoczyna konkurs dla szkół, w którym do wygrania jest wyposażenie szkolnej pracowni naukowej.

Program ADAMED SmartUP adresowany jest do uczniów szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych, którzy interesują się naukami ścisłymi i przyrodniczymi. Udział w nim może wziąć każdy w wieku 15-19 lat. Pierwszym krokiem w walce o stypendium marzeń jest gra ARG oparta na alternatywnej rzeczywistości, w której uczestnicy muszą stawić czoła zagadkom weryfikującym jednocześnie wiedzę, logikę oraz umiejętność kojarzenia faktów. Rekrutacja do programu już się rozpoczęła – by wziąć w niej udział, należy zarejestrować się na stronie www.adamedsmartup.pl.

W kolejnych etapach osoby, które najlepiej poradzą sobie w grze zaproszone zostaną na rozmowy z Radą Naukową Programu. Wcześniej jednak będą musiały przygotować komplet dokumentów (świadectwo, CV, list motywacyjny, opinia nauczyciela).

Następnym krokiem jest obóz naukowy, podczas którego młodzież będzie miała możliwość przeprowadzania doświadczeń, odwiedzenia miejsc niedostępnych na co dzień zwiedzającym oraz poznania rówieśników i podobnych zainteresowaniach. Najzdolniejsi zostaną objęci 10-miesięcznym programem konsultacji edukacyjnych, a osoby o szczególnym potencjale otrzymają stypendium naukowe.

Przygotowany został konkurs dla szkół, w którym uczniowie wraz z nauczycielami zawalczą o wyposażenie szkolnego laboratorium. Do 1 października mogą nakręcić ciekawą, kreatywną lekcję edukacyjną na jeden z czterech tematów zaproponowanych przez wykładowców ADAMED SmartUP. Taki film należy następnie zamieścić na fanpage programu ADAMED SmartUP na Facebooku. Szczegóły konkursu dostępne są pod adresem: https://adamedsmartup.pl/konkurs.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


  • 05.12.2022

    4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów


  • 29.11.2022

    Fundacja Dorastaj z Nami zwyciężyła w konkursie Raporty Zrównoważonego Rozwoju


  • 24.11.2022

    Butik Pełen Dobra udzielił wsparcia 60 tysiącom osób


  • 09.11.2022

    Znamy zwycięzców 23. edycji Effie Awards Poland


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek